8 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons werkte het om het middagslaapje later te doen. Als de tijd tussen het eind van het middagslaapje en het slapen 's avonds te lang was, sliep Bibi's nachts super onrustig! Dus nu is het 0600 wakker en 1230 naar bed tot 1430/1500. En nu gaat het prima! Soms even doorzetten en een extra wandeling of afleiding 's ochtends maar het werkt wel! En als ze écht heel moe is dan heeft ze soms nog een ochtendslaapje extra.

2 jaar geleden

Precies hetzelfde als wat Sanne aangeeft. En als we dan smorgens wandelen doet ze nog wel is even een heel kort slaapje van tien minuten in de kinderwagen

2 jaar geleden

Als mijn zoontje om 6 uur wakker wordt gaat hij rond 9.30-10 slapen. Dan is hij echt ko. Normaal staat hij tussen 7-8 op dan doen we geen ochtendslaapje. Misschien proberen om een ochtendslaapje te doen ?

2 jaar geleden

Reactie op angel90

Als mijn zoontje om 6 uur wakker wordt gaat hij rond 9.30-10 slapen. Dan is ...
Ja ik denk dat ik toch maar weer 2 slaapjes houdt. Rond 10:00 en om 16:00. 16:00 heb ik vanmiddag geprobeerd en dat ging goed. Heerlijk samen kunnen eten en om 19:30 naar bed. Hopelijk gaat het dan vannacht ook goed😁

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Bij ons werkte het om het middagslaapje later te doen. Als de tijd tussen h ...
Hier precies hetzelfde 😃

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 17 maanden heeft ook echt nog 2 slaapjes nodig. Wanneer hij er 1 minder doet is zijn slapen direct onrustiger.

2 jaar geleden

Reactie op DaniëlleS

Ja ik denk dat ik toch maar weer 2 slaapjes houdt. Rond 10:00 en om 16:00. ...
En werkte het?

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

En werkte het?
Het lijkt wel wat beter te gaan. Ik twijfel alleen of de ochtend slaapje van 1 uur, niet te kort is. Hij is best wel snel weer moe. Soms slaapt hij 2,5 a 3 uur overdag. Verder is hij erg vrolijk en slaapt hij wel door s'nachts