31 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb ineens veel meer wratjes gekregen.. op mijn buik in mijn nek op mijn armen 😔 maar volgens mij vallen deze vanzelf eraf na de zwangerschap.
5 jaar geleden
Ja hier ook wratjes en sproetjes/moedervlekken extra. Heb wel spul om het aan te tippen maar wil het nu nog niet gebruiken. Heb 1 moedervlek na laten kijken en die was prima.
5 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde, mijn nek zit opeens helemaal vol met hele kleine fibromen. Had er al voor de zwangerschap een paar, maar zijn zeker verdubbeld sinds zwangerschap. En ook moedervlekken opeens meer zichtbaar en groter. Ik wacht het nog even af tot na de zwangerschap, kijken wat er mee gebeurd.
5 jaar geleden
Ja, hier hetzelfde.. krijg er meer en sommige veranderen van vorm. Heb met gynaecoloog en schijnt te kunnen voorkomen. Bij mij werd aangegeven dat ze niet meer weg gaan
5 jaar geleden
Ik een soort wratjes precies, maar allemaal op en rondom mn tepels. Niet groot ofzo lijkt wel een beetje overtollig vel, maar ik vind dit echt lelijk en storend
5 jaar geleden
Jup.. Moedervlekjes vooral, dat komt doordat be als zwangere meer pigmenten hebt, daarom ook de donkerdere tepels en de zwangerschapsstreep
5 jaar geleden
Ik wist niet dat het zo heet maar het zijn bij mij ook voornamelijk fibromen. Had er al een paar in me nek / hals en er zijn hier meer bijgekomen en een paar gegroeid. Sinds gisteren ook een vrij grote moedervlek ontdekt op mijn schouderblad. Ik denk inderdaad dat ik er na mijn zwangerschap na ga laten kijken. Vooral omdat er dus nog steeds bijkomt voor mijn gevoel en het dus nog steeds ontwikkeld 😕
5 jaar geleden
Heb zelf twee moedervlekken die erg groot zijn geworden. Als ze niet slinken laat ik ze weg halen..want vind ze ook lelijk