Ik weet dat er al een topic over is maar dit is alweer van een tijdje geleden. Mijn dochter is van 11-11 en dus bijna 17 maanden. Ze loopt nog steeds niet los. Wel aan de tafel en aan mijn handen gaat best goed. Aan èèn hand redelijk… maar los kan ze echt nog niet. Op de opvang waar zij zit loopt iedereen. Ik begin me toch wel zorgen te maken. Zijn er nog meer kindjes die rond deze leeftijd nog niet lopen?
Kreeg gister echt een steek in mijn hart. Haalde haar eerder op van kdv en ze zit nu op de peutergroep. Ze waren aan het buitenspelen en alle kindjes waren samen aan het rondrennen maar mijn dochter zat alleen op de grond😥
Kreeg gister echt een steek in mijn hart. Haalde haar eerder op van kdv en ...
Even een virtuele knuffel geven♥️ Wat naar om te zien zeg. Had ze wel speelgoed oid om mee te spelen? Lopen is ook niet alles qua samenspel, als ik kijk naar mijn zoontje kiest hij er vaak voor om nog lekker alleen te spelen en zo vermaakt hij zich prima. Maar als je ziet dat ze wel graag mee wil dan is het echt naar😔 Ze komt er wel op haar eigen tempo. Je geeft haar alles wat ze nodig heeft en je doet het super♥️
Kreeg gister echt een steek in mijn hart. Haalde haar eerder op van kdv en ...
Ah wat zielig en ik herken dit wel een beetje! Ons meisje zat altijd te spelen of kroop rustig rond tussen de rennende kindjes. Vind je dochter het erg? Mij hielp het heel erg dat het mijn dochter echt niks uitmaakte, op de opvang gaven ze ook aan dat ouders het vaak erger vinden dan de kindjes zelf! Hopelijk vindt je dochter het oké, het komt echt vanzelf een keer!