42 Reacties

6 jaar geleden

Ik lees mee, emesafene helpt bij mij ook niet

6 jaar geleden

Ik heb suprimal voorgeschreven gekregen. Misschien helpt dat? Zijn wel pilletjes dus als je veel moet overgeven helpt dat natuurlijk ook niet☹️

6 jaar geleden

Reactie op bloempje1

Ik heb suprimal voorgeschreven gekregen. Misschien helpt dat? Zijn wel pill ...
Suprimal en emesafene is hetzelfde als het goed is! :)

6 jaar geleden

Same here, ik weet t ook niet meer :(

6 jaar geleden

Ik drink cola bij de misselijkheid... helpt hier goed. Bij brandend maagzuur melk of vla... succes iig

6 jaar geleden

Gemberthee in combi met gembercapsules van vitotaal?

6 jaar geleden

Zelfde verhaal, elke dag spugen en zit vandaag op 11 weken! Als het goed is zijn we er bijna 💪💪 succes

6 jaar geleden

Cola help echt misschien het beste middel maar het helpt!

6 jaar geleden

emesafene is volgens de vk tegen het kokhalzen.. niet de misselijkheid. ik gebruik het ook maar nog constant misselijk 😞 kan me gewoon niet voorstellen dat de dokter niks heeft, zoveel miljoenen vrouwen die deze kwaal hebben... verschrikkelijk

6 jaar geleden

Ik lees mee.. zelfde probleem! Eet super weinig daardoor

6 jaar geleden

Reactie op Eevie1

Ik drink cola bij de misselijkheid... helpt hier goed. Bij brandend maagzuu ...
Cola ook al geprobeerd. Van prik krijg ik meer last van mn maag😑

6 jaar geleden

Reactie op evelien18x

Gemberthee in combi met gembercapsules van vitotaal?
Helaas, geen effect!

6 jaar geleden

Reactie op Sharenkev

Zelfde verhaal, elke dag spugen en zit vandaag op 11 weken! Als het goed is ...
Jij ook! Laren we hopen dat we bij de gelukkigen horen die met 12 weken vd misselijkheid af zijn!

6 jaar geleden

Water koken, even af laten koelen en halve limoen in uitpersen en klein druppeltje honing, drinken voor je opstaat! Kalmeert en activeert je darmen weer en zorgt dat je darmstelsel weer een beetje kan werken zoals het hoort en je dus weer wat kunt eten... Verder kauw ik op een kauwgompje als ik het op voel komen, daarmee zakt het voor mij ook ietsjes af... Succes, zo vervelend als je je zo beroerd voelt! 😔😘

6 jaar geleden

Water koken, even af laten koelen en halve limoen in uitpersen en klein dru ...
Dat zet ik op mn boodschappenlijstje en kan ik nog proberen!

6 jaar geleden

Ik ben letterlijk op dit moment aan het huilen omdat ik heel erg misselijk ben en maagzuur heb:( .. Had zin aardbeien en banaan heb maar 2 binnen gekregen.. Heeft iemand advies/tips..

6 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Suprimal en emesafene is hetzelfde als het goed is! :)
Suprimal bevat meclozine. Emesafene bevat meclozine èn pyridoxine. Dus nee het is niet hetzelfde... En daarbij, ook al kunnen tabletten dezelfde werkzame stoffen hebben, mensen kunnen wel anders op gewijzigde hulpstoffen reageren. Daarbij is het ene middel vrij verkrijgbaar bij de drogist en de ander via de huisarts.. ook dat is niet voor niks.. Als je er last van hebt, overleg met je vk!!! Die is er niet voor niks..

6 jaar geleden

Ik ben letterlijk op dit moment aan het huilen omdat ik heel erg misselijk ...
Niet huilen lieverd, dat brengt je meer buikpijn en slijm. Daar word je dan ook meer misselijk van. Ik heb ook geen opties meer. Proberen te slapen. Ik heb een heel lijstje met dingen geprobeerd Jus d Orange Melk Vla Zoute drop Bananen Tuckies Crackers Etc Wie weet, zit er wat voor jou tussen!

6 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Niet huilen lieverd, dat brengt je meer buikpijn en slijm. Daar word je dan ...
Het is gewoon niet leuk :( .. Het zit gewoon tot aan mijnkeel :(.. Ik ga nu slapen hopen dat het overgaat anders eet k wel iets wat ij heb geadviseerd ♥️♥️♥️♥️♥️

6 jaar geleden

Groot moeders tip vitamine B6. Vroeger werden vrouwen die zwanger waren altijd ingeënt met deze vitamine werkt enorm goed.