4 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Ja herkenbaar. Eerst startte zw nog wel in eigen bedje maar dat gaat na periode van ziektes ee tujdje geleden ook niet meer. Dus ze slaapt nu alleen bij ons. Zo lastig te doorbreken. Weet dat het gewoonte is voor haar nu. n Maar anders isvhet echt panisch krijsen. Speentje is ca maand geleden wel gelukt mee te stoppen. Zijn nu met vakantie en willen daarnavweer proberen. Hebben voor vertrek ledikantje omgebouwd naar peuterbadje. Misschien dat het werkt dat ze zelf in bed kan stappen...
Ze kan natuurlijk prima slapen zonder ons, doet ze op opvang ook.
Maar hoe dit te doorbreken... Zal toch doorzetten zijn maar dat betekent dat we haar uren panisch moeten laten huilen(gaat ook door als we erbij zitten of oppakken). Dat vind ik ook heel moeilijk on te doen.
Of naar zo doorgaan tot ze zelf (met wat aanmoedigen) interesse krijgt in haar eigen bedje.
Is doodvermoeiend zo, maar ook heerlijk haar bij ons. Dat hebben wij ons 1e pittige haar gemist, misschien nu dan maar inhalen.
VRIEND
één jaar geleden
Pfff ben er even klaar mee. Wil alleen maar bij mij. Ook als ik naar wc gaat wordt ze wakker en wil mee. Net dacht ik dat ze doorliep, werd ze toch wakker en klettert op de grond (man was niet snel genoeg ook wakker). Gelukkig alleen schrik (bij ons allen). Maar ben zo moe dat ze alleen bij mij wil slapen wil gewoon even een nacht luggen zoals ik zelf wil ipv hoe zij lekker ligt. Mijn man chagrijnig dat ze hem zo afwijst.
Zit in dubio zo door te gaan tot ze interesse krijgt in eigen bedje (vanavond wel een uur daar boekjes gelezen etc maar wilde er niet slapen) of harde weg via zo'n methode maar dat zal met veel huilen en krijsen gaan en vindbik eigenlijk ook niks.
één jaar geleden
Hier precies hetzelfde met ons zoontje van november 2020, nog nooit een nacht doorgeslapen. Maar hij blijft nu tot een uur of 12 / 1 in zn eigen bed en komt snachts naar ons gelopen, en slaapt dan verder tussen ons in. Terugleggen etc alles al geprobeerd maar word dan direct wakker.. ik heb me er maar bij neer gelegd, en denk maar zo, voor je het weet zijn ze groot 🤭🥰