21 Reacties

3 jaar geleden

Neusspray erop spuiten! Google maar eens 😄

3 jaar geleden

Zalfje halen bij de kruitvat! 👍😊

3 jaar geleden

Ik ben 23 week en ik had ook last van twee weken geleden , ik had het met verloskundige die heeft de zalf en tabletten van Curanol geadviseerd en het werkte heel goed bij mij

3 jaar geleden

Ik heb ze permanent sinds eerste zwangerschap. Ik krijg ze ook niet terug geduwd ofzo... Ik heb er gelukkig geen last van maar vind ze toch behoorlijk genant..

3 jaar geleden

Mijn zus zit in de kraamzorg en die zegt ook neusspray erop spuiten! Klinkt raar maar schijnt echt te helpen

3 jaar geleden

Curanol! Ik zweer erbij. In zalf om plaatselijk te smeren en de pilvorm erbij om van binnenuit zijn werk te doen.

3 jaar geleden

Neusspray omdat er zout in zit. Mijn man is dokter en die zegt altijd het beste tegen alle ontstekingen is gewoon spoelen met warm water en zout. 👍

3 jaar geleden

Reactie op Sam_123

Neusspray omdat er zout in zit. Mijn man is dokter en die zegt altijd het b ...
En met neusspray wordt een zoutoplossing bedoeld denk ik hè? Niet de xylometazoline🙈

3 jaar geleden

Super thanks voor de tips!! Ik ga eens wat proberen!💋

3 jaar geleden

Hier staan een hoop goede tips in!!

3 jaar geleden

Inderdaad een heel gewoon onderwerp, door de verbeterde doorbloeding in heel je lijf dus ook specifiek daar.....

3 jaar geleden

wortel van de aambeienplant! ik zweer erbij. ik had er ook last van en heb nu stukje wortel aan mn bh vast gemaakt. nergens meer last van ^^

3 jaar geleden

Sperti zalf doet wonderen. De dokter praat alleen maar over enge dingen zoals elastiekjes en afsterven. Etos weet ook heel veel.

3 jaar geleden

Reactie op SindsDien

wortel van de aambeienplant! ik zweer erbij. ik had er ook last van en heb ...
Waar haal je die vandaan? :)

3 jaar geleden

Reactie op SindsDien

wortel van de aambeienplant! ik zweer erbij. ik had er ook last van en heb ...
Bedoel je misschien aardbeienplant? 😂

3 jaar geleden

Ondanks dat je aangeeft geen harde ontlasting te hebben, zou ik toch ook eens nadenken over preventie. Ik heb jaren geleden inwendige aambeien laten behandelen (die eerder genoemde stiekjes), die arts heeft me toen aanbevolen metamuciel te gebruiken. Dit is een poeder met veel vezels en zorgt er bij mij dus voor dat ik aambeien voorkom. Heb zelfs jaren zonder gekund (alles volkoren) maar nu tijdens de zwangerschap weer een zakje per dag. Hoop ze te voorkomen, want stiekjes liever nooit meer 😂.

3 jaar geleden

Curanol schijnt te helpen

3 jaar geleden

Curanol werkt prima. Ik heb de zalf al gekocht, had er bij m'n eerste zwangerschap ook last van.

3 jaar geleden

Mijn moeder werkt in de kraamzorg en zegt dat niks beter sneller en mooier werkt dan... Ja hier komt ie: PARKIETENZALF!!🤷🏼‍♀️ Ze heeft het al vaak aanbevolen en werkt altijd! Dit haal je dus bij de dierenspeciaalzaak en is volgens mij voor de snaveltjes van een parkiet ofzo.. Believe it or not.. i do!

3 jaar geleden

Ik ga hier even verder op in. Ik had net opeens heel erg veel bloedverlies tijdens m’n stoelgang maar ik heb verder geen klachten, jeuk, niets zichtbaar,... is dit een teken van beginnende aambeien of maak ik me zorgen om niets? Je leest er zoveel over tijdens een zwangerschap, dacht ik check toch even dubbel