4 Reacties
5 jaar geleden
Heb je 4 nachten in het ziekenhuis gelegen? Is dit in België of NL? En is alles wel goed gegaan met je verder? Mij is gisteren door de anesthesist verteld dat je 48 uur moet blijven, 3 dagen maximaal als je nog morfine nodig hebt. Ik hoop dat je thuis lekker op bed kunt blijven liggen herstellen de eerste paar weken en van je kindje mag genieten:) goed herstel gewenst!
5 jaar geleden
Ik ben na 2 nachten na een spoed keizersnede naar huis gegaan uit het ziekenhuis en het voelde voor mij ook alsof ik wel erg snel naar huis ging kon nog amper in en uit bed komen. Als ik 1x stond ging het wandelen wel redelijk maar ik heb wel gemerkt dat je thuis sneller hersteld je bent dan lekker in je eigen omgeving en per dag gaat het echt beter.
Probeer wel rustig aan te doen als je een dag te veel doet merk je dit de volgende dag echt heel erg.
5 jaar geleden
Ja, helaas valt het herstel na een ks tegen! Week geleden een geplande gehad (tweede keer) en ik lig nog steeds grootste deel van de dag op bed. Zitten is snel pijnlijk. Kraamhulp is nu afgelopen, dus mijn vriend moet echt veel helpen. Ook met nog een zoontje van twee erbij..
Stop vooral niet te snel met je pijnstillers, als je een spiegel hebt opgebouwd en je stopt te snel kun je weer opnieuw beginnen met opbouwen. Ook al willen ze je niet te lang laten gebruiken.
5 jaar geleden
Ik ben 2 weken geleden bevallen na een spoed keizersnede. Het herstel valt mij niet tegen. Ik kan in huis al bijna alles weer. Ik voorkom alleen dat ik vaak de trap op en af moet. Ik ben het wandelen nu langzaam aan het opbouwen buiten, dat is nog wel vrij zwaar (vermoeiend). Ik kan nu een klein blokje doen in de wijk met de hond van circa 10 minuten. Pijn heb ik eigenlijk al niet meer.