15 Reacties

3 jaar geleden

Succes! 馃崁

3 jaar geleden

Zet hem op! Het komt allemaal goed! 馃憤馃憤

3 jaar geleden

Hoe is het inmiddels? Al een baby geboren?馃槃

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Hoe is het inmiddels? Al een baby geboren?馃槃
Nee 馃槙 Ze neemt er uitgebreid de tijd voor. Nadat de ballon eruit gekomen was, had ik 2cm ontsluiting. Ik heb gisteren medicijnen gekregen. 6 pillen per dag. Deze hebben gisteren niet echt effect gehad, alleende baarmoedermond was wat weker geworden, maar nog steeds 2 centimeter. Vandaag weer die medicijnen gehad. Ik heb nu 3 centimeter ontsluiting. En flink pijnlijke harde buiken erbij 馃槵. We gaan zien hoe de nacht verloopt. En anders morgen 8.00 weer de volgende kuur pillen.

3 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Nee 馃槙 Ze neemt er uitgebreid de tijd voor. Nadat de ballon eruit gekomen ...
Oei je geduld wordt flink op de proef gesteld dan! Hoe voel je je verder? Harde buiken nog wel te doen? En kan je nog wat uitrusten? Hopen dat het snel doorzet zeg!

3 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Nee 馃槙 Ze neemt er uitgebreid de tijd voor. Nadat de ballon eruit gekomen ...
Mogen ze met 3 cm niet je vliezen breken dan en aan het infuus? Of vinden ze het daar nog niet rijp genoeg voor dan?

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Mogen ze met 3 cm niet je vliezen breken dan en aan het infuus? Of vinden z ...
Zodra ik op mijn zij ga liggen stoppen de harde buiken. En valt alles weer helemaal stil. Dus slapen lukt wel, wat dat betreft. Alleen dat het hier 23,6掳 in de kamer is, dat vind ik wel een verschrikking. Vliezen willen ze niet eerder breken dan bij 4 of 5 centimeter. Misschien morgen. Als het morgen niet gebeurd, krijg ik zaterdag een rustdag en moet ik zondag terugkomen 馃槵

3 jaar geleden

Oh dat is zo leuk! Met zn 3e naar huis. Wat heerlijk! Succes!

3 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Zodra ik op mijn zij ga liggen stoppen de harde buiken. En valt alles weer ...
Nou heel veel succes met afwachten zeg! Ik hoop dat ze morgen gewoon je vliezen kunnen breken of dat je lichaam het zelf in gang zet!

3 jaar geleden

Het heeft uiteindelijk wel even geduurd. Maar vrijdag 6 november was de gynaecoloog er klaar mee. Nadat ik 2 dagen medicatie gehad heb om de bevalling op te wekken was op vrijdag ochtend de ontsluiting bijna 4cm. Toen hebben ze besloten om de vliezen te breken en om wee毛n opwekkers te geven via infuus. Om 9.00 hebben ze de vliezen gebroken. Alsof er liters warm water uit stroomde. En liters waren het overigens, daar hielp geen matje of hoeslaken tegen. 馃槵 thuis had ik mijn matras weg kunnen gooien. De wee毛n opwekkers reageerde ik heel heftig op. En dat werd zo erg dat ik tegen 12.00 gesmeekt heb om plat gespoten te worden. Dat werd een ruggenprik en daarna ging het vrijwel direct beter met mij. Tussentijds ben ik een aantal keer gecontroleerd op ontsluiting, maar deze bleef hangen op 5 centimeter. Om 18.00 kwam de gynaecoloog en die zei: "De status is als volgt, de baby is niet ingedaald, de ontsluiting wordt niet beter. Je mag het nog 2 uur proberen. Daarna ga ik haar halen met de keizersnede. Of je moet nu zeggen, haal haar nu maar en dan doen we het nu." Ik heb gezegd: "Haal nu maar." Daarop zijn de wee毛n opwekkers uitgezet en hiermee hielden de wee毛n ook vrijwel meteen op, was duidelijk dat mijn lijf en mijn kindje er nog niet klaar voor was. Uiteindelijk moest ik nog wachten tot de OK vrij kwam i.v.m. een spoed keizersnede van mijn buurvrouw (gelukkig is daar alles goed gegaan). Om 21.25 werd ik open gemaakt. Om 21.30 kwam onze kleine Vicky naar buiten. Wat een prachtig meisje is ze! Ze is gezond en wel. 4200 gram en 57 centimeter.

3 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Het heeft uiteindelijk wel even geduurd. Maar vrijdag 6 november was de gyn ...
Zo dat is een heel verhaal maar wat een droppie!! Gefeliciteerd zeg! Wat een leuke naam ook馃槉馃槉 wist je dat het een grote baby zou zijn? Werd je daarom ingeleid? Lekker bijkomen en genieten dan nu!!!

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Zo dat is een heel verhaal maar wat een droppie!! Gefeliciteerd zeg! Wat ee ...
Ja ze was inderdaad groot ingeschat. En er was bij mij een glucose verhoging vastgesteld, niet shocking hoog. Maar ik moest er wel rekening mee houden. Officieel was ik 11 november uitgerekend. Maar ze waren bang dat ze tegen die tijd wel eens 10 pond kon wegen.

3 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Ja ze was inderdaad groot ingeschat. En er was bij mij een glucose verhogin ...
Ben je nu inmiddels lekker thuis? Ik had ook diabetes maar met dieet al die weken onder controle geweest gelukkig. Maar onze baby was uiteindelijk minder groot dan ze verwacht hadden. Maar in het ziekenhuis zeggen ze steeds dat ze liever een flinke baby hebben dan een heel kleintje! Dan hebben ze wat reserves voor de eerste dagen toch! 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ben je nu inmiddels lekker thuis? Ik had ook diabetes maar met dieet al die ...
Morgenochtend mag ik naar huis. Maar de borstvoeding is slecht op gang gekomen en er is dus een kans dat er niet op tijd bijgevoerd is...Morgen gaan ze weer wegen. Ze was vandaag een beetje afgevallen, als dat Morgen hoger is geworden moet zij blijven...en ik ga dan dus ook nergens heen 馃槵

3 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Morgenochtend mag ik naar huis. Maar de borstvoeding is slecht op gang geko ...
Hopen dat ze aangekomen is dan! En nee als zij moet blijven, blijf jij ook馃槉 dat is hier hetzelfde! Ik ga nergens heen hoor馃槄