17 Reacties

6 jaar geleden

Echo foto 1... je ziet een uitsteeksel maar staat ie nou recht of schuin... oftewel denken jullie jongen of meisje??

6 jaar geleden

Echo foto twee... geen uitstulpsel te zien... hier kan ik echt niks van maken zelf...

6 jaar geleden

En dat deze screenshot uit het filmpje. Van onder af gemaakt. Is dat nou een piemeltje? Maar volgens mij hebben ze dat nog niet met 11 weken toch? Hoe dan ook... morgen de uitslag! 😬

6 jaar geleden

Ohhh spannend heel erg leuk, ik wil ook een echo met 14,15 weken doen ik kan ook niet wachten hahah

6 jaar geleden

En en en?? 😁

6 jaar geleden

Reactie op T3020

En en en?? 😁
HAha morgenavond 6 mei! 😜

6 jaar geleden

Krijgen jullie een pretecho? Bij ons doen ze dit niet ivm Corona!

6 jaar geleden

Reactie op Babyontheway2023-!

Krijgen jullie een pretecho? Bij ons doen ze dit niet ivm Corona!
Jaa!! Had in topic hier gevonden welke toch open waren.. moeten dr half uurtje voor rijden maar das oké.. vind t zoo fijn dat mn man mee mag!!

6 jaar geleden

Reactie op Lisavo

Echo foto 1... je ziet een uitsteeksel maar staat ie nou recht of schuin... ...
Ik denk jongen

6 jaar geleden

Reactie op Lisavo

Jaa!! Had in topic hier gevonden welke toch open waren.. moeten dr half uur ...
Wat fijn zeg!! Kun je hem misschien ook met mij delen? Ik wil dit heel graag laten doen (1e zwangerschap)!

6 jaar geleden

De NUB wijst omhoog, ik zeg toch ook echt n jochie✌ ben benieuwd! Mijn man kan ook niet wachten en onze truus/henk laat op beide echo wat anders zien. Dus mijn man wilde ook graag n extra echo 🤣 komende zaterdag krijgen wij hopelijk duidelijkheid 🥰

6 jaar geleden

Oh wat leuk! Hier in Limburg zijn geen pretecho’s en de partner mag al helemaal niet mee! 😢

6 jaar geleden

Reactie op Babyontheway2023-!

Wat fijn zeg!! Kun je hem misschien ook met mij delen? Ik wil dit heel graa ...
Jaa voor mij ook de eerste en daardoor zoo stom als je man dan niks kan zien aan echo’s ofzo... Ik woon in Den Haag en ga naar dikke pret echo in Nootdorp, maar je kan even kijken in een ander topic hier over een praktijk bij jou in de buurt?!

6 jaar geleden

Reactie op SaNoy

De NUB wijst omhoog, ik zeg toch ook echt n jochie✌ ben benieuwd! Mijn man ...
Jaaa je zou t zeggen hè... en dat plaatje van onder lijkt er ook wel op.. ben benieuwd!!

6 jaar geleden

Reactie op Lisavo

Echo foto twee... geen uitstulpsel te zien... hier kan ik echt niks van mak ...
Zie geen nub... miss ligt het net niet goed

6 jaar geleden

Reactie op BK89

Zie geen nub... miss ligt het net niet goed
Nee bij die foto niet, foto 1 wel en op de echo van onderen helemaal... ik ben benieuwd! Vanavond weten we t zeker... is r helemaal niemand die r een meisje in ziet??

6 jaar geleden

Hoi! Omdat er zoveel topics over de Nub worden geopend, hebben we 'het grote nub-topic'. Daar kan je je foto plaatsen. Dit topic zal ik sluiten. Succes! 😊 https://community.24baby.nl/forum/zwanger/het-grote-nub-topic-deel-5-zn96lk Binnen deze geboorteclub is er ook een groter topic, die zal ik open houden: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/wie-kan-mij-even-helpen-nub-theorie-rY3rjn (Excuus voor de spam; alle nub-topics komen nu naar boven. Deze zakken vanzelf weer als andere topics actief worden :-) )