13 Reacties

5 jaar geleden

Ik zou niet weten waarom niet 😊 Volgens mij kan dat prima Maar heb er geen ervaring mee, ik gebruik een wiegje die ik in me kamer kan rollen voor de eerste tijd

5 jaar geleden

Reactie op Miracle_2020

Ik zou niet weten waarom niet 😊 Volgens mij kan dat prima Maar heb er g ...
Ik ben zo bang dat het matrasje niet goed is voor de kleine besef komt nu ineens. Had deze namelijk al eerder aangeschaft vandaar

5 jaar geleden

Is super toch 😁 Wij gebruiken een wiegje net zoals bij ons zoontje. Staat nu nog in andere kamer. Zodat onze kamer nog even van ons twee is ☺

5 jaar geleden

Het is belangrijk dat het matras goed past, dus niet te groot en niet te klein, of dat zo is, is aan de hand van de foto helaas niet te zien. Maar als dat zo is, zou ik niet weten waarom het niet kan?

5 jaar geleden

Ziet er super uit! Heel fijn en goed voor de kleine om enkele weken of maanden dicht bij je te slapen Overdag kan je altijd nog beslissen om de baby alvast te laten wennen in zijn eigen kamer. Of de matras goed past is voor mij niet goed te zien, dat zal je zelf het beste zien.

5 jaar geleden

Reactie op Tara Diantha

Ziet er super uit! Heel fijn en goed voor de kleine om enkele weken of maan ...
Het matrasje past er mooi in. Alleen twijfelde of het wel goed is om de kleine in dit bedje te laten slapen. Aangezien t een campingbedje is

5 jaar geleden

Reactie op Momyt

Het matrasje past er mooi in. Alleen twijfelde of het wel goed is om de kle ...
Dat maakt helemaal niks uit volgens mij. Je kan het even bij de kraamhulp of het consultatiebureau checken voor de zekerheid

5 jaar geleden

Denk dat echt prima is voor een new born hoor! Vind persoonlijk het matras van een camping bedje niet geschikt voor dagelijks gebruik zodra ze groter en dus zwaarder worden. Maar een klein mensje is zo licht dat dit gewoon goed is

5 jaar geleden

eerste week leg ik m gewoon in de kinderwagen naast ons met de 1 ook gedaan na weekje naar zn eigen bedje,

5 jaar geleden

Reactie op bool

eerste week leg ik m gewoon in de kinderwagen naast ons met de 1 ook gedaan ...
Dat is ook ons plan. Heb echt geen grote slaapkamer dus om daar een extra bedje neer te zetten vind ik niet fijn

5 jaar geleden

Reactie op Colet

Dat is ook ons plan. Heb echt geen grote slaapkamer dus om daar een extra b ...
Ben er niet zo weg van om mij kleine in de kinderwagen te slapen het is meer voor mijn gevoel