Hi moeders,
Ik ben vandaag 34 weken. Vandaag hebben we het bedje opgezet voor de eerste weken bij ons op de kamer. Nou bedacht ik me net is dit wel echter handig voor de eerste paar weken wat denken jullie en zijn er evt. Moeders met ervaring met een Nuna sena voor de eerste paar weken?
Ik heb hier een matras bij gekocht zwart.
Die je zegmaar kan opklappen. Die is vrij dik.
Ik zou niet weten waarom niet 😊
Volgens mij kan dat prima
Maar heb er geen ervaring mee, ik gebruik een wiegje die ik in me kamer kan rollen voor de eerste tijd
Het is belangrijk dat het matras goed past, dus niet te groot en niet te klein, of dat zo is, is aan de hand van de foto helaas niet te zien. Maar als dat zo is, zou ik niet weten waarom het niet kan?
Ziet er super uit! Heel fijn en goed voor de kleine om enkele weken of maanden dicht bij je te slapen
Overdag kan je altijd nog beslissen om de baby alvast te laten wennen in zijn eigen kamer.
Of de matras goed past is voor mij niet goed te zien, dat zal je zelf het beste zien.
Denk dat echt prima is voor een new born hoor! Vind persoonlijk het matras van een camping bedje niet geschikt voor dagelijks gebruik zodra ze groter en dus zwaarder worden. Maar een klein mensje is zo licht dat dit gewoon goed is