27 Reacties
2 jaar geleden
Ons zoontje is 14 maanden en slaapt net 2 weekjes eronder. Hij was ook heel beweeglijk, en ging midden in de nacht vaak staan en huilen/jammeren. Was soms 1,5 uur bezig en was nog steeds niet goed. Alleen erbij blijven was goed. Het lakentje geeft hem geborgenheid die hij nodig heeft. Hij komt niet meer staan in bed midden in de nacht, ligt wel wakker met zijn ogen af en toe maar is rustig en valt zelf wel weer een keer in slaap. Dus voor ons gevoel slaapt ie door.... Wij maken zijn bedje wel hoog op omdat ie anders er onder uit wurmt. Eerst sliep ons manneke altijd op de buik, maar slaapt nu alleen nog maar op de rug hij heeft niet door dat ie ook kan draaien onder het lakentje. Ik ben fan! Heb hem eerst geprobeerd van een vriendin van mij, maar je kunt hem ook uitproberen via hun volgens mij
2 jaar geleden
Ben ik ook benieuwd naar... wij hier ook slaap te kort met zoontje van 15 maanden en dochter van 4 jaar.. elke ochtend om half 5 wakker...
Slaapcoach rade dit ook aan.. maar vind hoop geld om zomaar te kopen... al wil ik nu alles wel proberen voor beetje slaap haha.
Wel slaaptunnel gekocht voor dochter, mag met 1.5 jaar pas. Maar die werkt echt perfect.. zij sliep onrustig en vroeg wakker..ma geeft echt geborgenheid en slaapt nu goed door..
Oke, lang verhaal. Heb je misschien niet veel aan.. maar ben dus ook benieuwd naar anderen .
2 jaar geleden
Reactie op Joy88
Ben ik ook benieuwd naar... wij hier ook slaap te kort met zoontje van 15 m ...
Z'n slaap tunnel is een aanrader voor oudere kindjes?
2 jaar geleden
Bij ons werkt hij!
Van buikslaper en draaikont waardoor we er al snel 4x per nacht heen moesten omdat hij ondersteboven lag of horizontaal slaapt hij nu 90% van de tijd door.
Op de ziekte, tandjes, sprongen nachten na.
Ook de slaapjes overdag zijn verlengt! 😃
Wij zijn heel tevreden. Hij draait nog wel en regelmatig op zijn buik hij wurmt zich er tegenwoordig wel sneller onderuit nu die sterker wordt. Maar eerst elke avond 6x naar boven om hem weer neer te leggen nu niet meer
2 jaar geleden
Dankjulliewel voor de reacties.
Ik heb het vandaag gekocht en binnen gekregen. Nu aan het proberen, dus ben benieuwd hoe deze nacht gaat.. ik hou m’n hart vast 😅
Het begin was een klein gevechtje, waarbij hij even keihard ging krijsen maar sterrenmonitor leidde hem af 🤭😄 Hij gaf zich redelijk snel over, maar nu afwachten of het ook werkt verder.
2 jaar geleden
Reactie op Joy88
En hoe ging de nacht?
Niet heel goed. Hij was wel onrustig nog en is er 2x onderuit gekomen in z’n slaap 😅
En vervolgens was ie weer wakker om 4 uur en sliep weer tussen ons in uiteindelijk.
Ik merk wel dat als ie eronder ligt, dat ie rustiger is en misschien ook dieper slaapt.
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Niet heel goed. Hij was wel onrustig nog en is er 2x onderuit gekomen in z’ ...
Dat is al een winst dat ie rustiger is! Het heeft zeker even de tijd nodig om te wennen, goed 1 a 2 weken. Dus geef niet te vlug op, en leg hem al zijn dutjes onder het lakentje zo kan die het beste wennen en weet ie waar die aan toe is. Dat hielp bij ons heel erg.
2 jaar geleden
Oja als je twijfelt of je hem goed gespannen hebt je kunt haar altijd een berichtje sturen, super handig hebben wij ook gedaan
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Dankjewel!
Heb haar inderdaad toevallig gesproken. Heel fijn dat ze ook ec ...
Echt wel! Vindt het top service van haar.
Maar hoe zijn de nachten nu gegaan met het lakentje?
2 jaar geleden
Reactie op Ilsevangeffen
Echt wel! Vindt het top service van haar.
Maar hoe zijn de nachten nu gega ...
Nog niet echt super. Hij wordt nog vaak wakker en huilt dan ook meteen.
Ik merk wel dat ie dieper slaapt en als ie eronder blijft liggen ook rustiger is. Als hij wakker wordt dan is ie ook nog moe, terwijl ie voorheen altijd klaarwakker was. Dus er zit vooruitgang in. Ik heb nog hoop 😅
2 jaar geleden
Update; de 3e nacht is veel beter gegaan (ondanks ziek zijn en veel hoesten). Hij is 1x wakker geworden om 2 uur en na het opnieuw instoppen is ie uit zichzelf in slaap gevallen en sliep tot 6.15 uur.
Ik kan nu dan wel zeggen dat het lakentje écht iets doet (bij hem dan). 😄 Hopelijk blijft dit aanhouden. Hij lijkt het lakentje zelf ook echt fijn te vinden, want hij wordt gelijk rustig als ie eronder ligt.
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Update; de 3e nacht is veel beter gegaan (ondanks ziek zijn en veel hoesten ...
Super fijn om te horen! Dat is al een vele fijner nacht dan voorheen voor beide.
Dat laatste is heel herkenbaar 😁 is hier ook eventjes huilen/jammeren omdat we weg gaan.