17 Reacties
5 jaar geleden
Ik geef het eigenlijk bijna al vanaf het begin en moet zeggen dat ik echt wel verschil zie. Tuurlijk blijven er wel af en toe krampjes, maar echt een stuk minder! Ik meng het wel met de normale. Toen ik het volledig gaf, krijg de kleine diarree en hele groene ontlasting. Mijn zoontje is nu 7 weken en geef het vanaf z’n 3e week.
5 jaar geleden
Reactie op Erge
Ohh okee, ik gebruik alleen omneo. Was het verstandiger geweest om een comb ...
Ieder kind is anders natuurlijk 😅 ik zou het even aankijken en anders gaan mengen. Ik zit nu aan de 4 schepjes en doe 1 schepje omneo erin. Voor mijn kleine werkt dat prima. Het is altijd ff uitproberen en kijken hoe het gaat natuurlijk 😅
5 jaar geleden
Wij zijn ook op aanraden van de huisarts overgestapt naar omneo. Na 5 dagen merkten wij al enorm verschil: minder huilen, minder krampjes, elke dag stoelgang (dit was absoluut het geval eerst niet) en minder terug geven. Heel blij met de overstap, terug een blije baby na de voedingen. Wij geven wel enkel omneo, we mengen hem dus niet.
5 jaar geleden
Reactie op angel90
Ben benieuwd of er babys zijn die het goed doen op standaart voeding ? 😅 w ...
Wij gebruiken standaard voeding van kruidvat maar wel samen met darmkrampdruppeltjes ook van kruidvat en dit gaat prima
5 jaar geleden
Hier ook alleen de omneo. Krampjes heeft ze zo goed als niet meer alleen bij ieder scheetje schreeuwt ze het nog uit. Ben sinds een paar dagen infacol erbij gaan gebruiken en merk wel iets verschil maar nog niet helemaal top. Als 't met een week niet beter is ga ik sab simplex proberen in plaats van infacol.
5 jaar geleden
Wij gebruiken sinds hij 3 weken oud is al sab simplex ivm krampen. Na 5 weken namen de krampen dusdanig toe dat we begonnen zijn met omneo. De omneo zorgt wel voor diarree dus wij mixen met de standaard. 3 scheppen omneo en 2 scheppen standaard op 150 cc en daar gaat het stukken beter op!
5 jaar geleden
Hier een maand de omneo gebruikt maar onze dochter werd er misselijk van. Continu kokhalzen en beetjes voeding kwamen er weer uit. Huilerig en het idee dat ze last van maagzuur had. 1.5 week afgebouwd door de omneo te mixen met de gewone nutrilon en nu weer terug bij de gewone voeding. Het heeft wel geholpen voor de darmkrampen maar de maagpijn is ook niks.