69 Reacties
5 jaar geleden
Wij gebruiken nu een klein maandje nutrilon pepti. Ik merkte vooral dat ze niet meer zo onrustig was door krampjes en haar ontlasting niet meer waterdun is. Erg fijn dus☺️
5 jaar geleden
Wij hebben pepti gebruikt, hier helaas geen goede ervaring. Eerste 4 dagen ging het stukken beter en daarna weer bergaf. Nu sinds 2 dagen begonnen met neocate en een heel ander kind ervoor terug gekregen. Hier dus een kindje met ernstige koemelkallergie. Hopelijk werkt het wel voor jou kleintje. Ze kunnen op t begin een beetje moeten wennen aan de smaak.
5 jaar geleden
Tip koop het bij de etos, en niet bij de apotheek, scheelt ongeveer 7 euro per bus.
Hier heeft het heel goed gewerkt! begin wennen qua smaak voor de kleine. Gelukkig geen groene poep gehad want dat kunnen ze er van kijken. Wij zijn nu na 4 weken pepti weer helemaal terug op de normale voeding. Dus geen kma gelukkig.
5 jaar geleden
Hier heeeeel blij mee... heeft even 2-3 dagen nodig gehad om in te werken maar ze geniet van de flesjes, iets wat ik hiervoor nooit eerder heb gezien bij dr... flesjes van 60-90 mij werden flesjes van 10-25 min, tevreden en vrolijk meisje door gekregen. Nog steeds erg dankbaar.
5 jaar geleden
Reactie op S-a-m
Fijn dat er veel positieve ervaringen zijn! Het komt morgen binnen en ben b ...
Wij hebben Hero Pep gegeven en geven nu Nutrilon Pepti. De Hero Pep is echt heel erg vies, Nutrilon Pepti vind ik zelf echt lang niet zo vies. Alleen de nasmaak is niet geweldig. De nasmaak van nutrilon is de volledige smaak van hero en dan veel sterker🤢.
Dus is vind het zelf echt reuze meevallen. Als je het vergelijkt met de standaard kunstvoeding smaakt het natuurlijk wel anders. Dat is echt en beetje zoetig en dat is de pepti wel wat minder.
Onze jongen drinkt de pepti voeding prima, maar hij kwam natuurlijk wel van die smerige hero pep voeding🙈. Ik zou zeggen proef het morgen voordat je de fles geeft, dan weet je wat ze binnenkrijgt;)
5 jaar geleden
Reactie op S-a-m
Fijn dat er veel positieve ervaringen zijn! Het komt morgen binnen en ben b ...
Mijn dochter dronk het direct alsof er niks veranderd was:)
5 jaar geleden
Reactie op S-a-m
Bedankt voor jullie reacties! Wat voor klachten hadden jullie kindjes dat z ...
Ik vermoedde zelf lactose intolerantie vanwege waterdunne ontlasting, zweten en onrust. daarom ben ik naar de huisarts gegaan en heb een doorverwijzing gekregen naar de kinderarts. Met 4 maanden krijgt ze nog wel een test maar tot die tijd mochten we doorgaan met de pepti.
Nou zit kma in mijn vriend zijn familie en aan mijn kant de intolerantie.
5 jaar geleden
Reactie op Trace
De eerste betaal je zelf in te proberen.
Wij kregen het hierna via cb kinde ...
Wij dus niet! Wij zouden het pas vergoed krijgen als het bewezen kma was... 😑
5 jaar geleden
Reactie op Koraaltje
Is zweten ook een symptoom van kma of intolerantie?
Ik weet van mezelf dat wanneer ik melk drink ook enorm ga zweten en daarna leeg loop en dit zag ik bij haar ook.