13 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben dit een tijdje samen gegeven dat ging prima. We zitten nu alleen op de kruidvat 馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Banaan

Wij hebben dit een tijdje samen gegeven dat ging prima. We zitten nu alleen ...
En dan gemengd? Hier gaan op alle flessen 180 of 210 1 schepje van het Kruidvat dan houden we het spugen en de spuitluiers enigzins onder controle.

5 jaar geleden

Vorige week donderdag jbpm gehaald want onze kleine geeft nog best wat terug (ene keer meer dan de andere keer). Wel sinds gister weer gestopt want we merken dat ie wat verstopt is nu, sinds zondagavond niet meer gepoept 馃槦 waardoor het dus huilen, strekken etc is

5 jaar geleden

Reactie op Lisette_94

Vorige week donderdag jbpm gehaald want onze kleine geeft nog best wat teru ...
Bij ons was het omgekeerd op de gewone melk niet poepen wel spugen. Nu Hero comfort tegen spugen met jbpm en het spuit eruit. Nu een redelijke balans gevonden. Als de Hero op is dan stappen we over op de AR van het Kruidvat.

5 jaar geleden

Reactie op Mama Maud

En dan gemengd? Hier gaan op alle flessen 180 of 210 1 schepje van het Krui ...
Ja gewoon door elkaar wij hadden 2 schepjes nutrilon en 4 kruidvat. Je moet wel goed roeren want het heeft wel de neiging om snel te klonteren vooral als de fles wat kouder is.

5 jaar geleden

Reactie op Banaan

Ja gewoon door elkaar wij hadden 2 schepjes nutrilon en 4 kruidvat. Je moet ...
5 schepjes? Dan heb je toch pap? Geen spuitluiers? Wat elk kindje er toch anders op reageert h猫. Ja merk wel dat de fles goed warm moet zijn en tussendoor ook ff schudden.

5 jaar geleden

Reactie op Mama Maud

5 schepjes? Dan heb je toch pap? Geen spuitluiers? Wat elk kindje er toch a ...
6... Kan niet meer tellen....

5 jaar geleden

Reactie op Mama Maud

Bij ons was het omgekeerd op de gewone melk niet poepen wel spugen. Nu Hero ...
Haha wat gek he dat ieder kindje zo anders erop reageert!

5 jaar geleden

Reactie op Mama Maud

6... Kan niet meer tellen....
Dan is het hier echt beton...馃樁

5 jaar geleden

Dan is het hier echt beton...馃樁
Denk/hoop dat ze over 6 schepjes voeding in de fles praat ipv verdikkingsmiddel 馃槄 wij zitten helaas op 3 schepjes nutriton per fles

5 jaar geleden

Ik heb hier van Holland en barret dat is puur brood pit meel 6.50 dacht ik maar je doe er zeker ruim 3 weken met 1 zakje mee.

5 jaar geleden

Reactie op Patricia1985

Ik heb hier van Holland en barret dat is puur brood pit meel 6.50 dacht ik ...
Vind ik ook veel.... welke voeding gebruik je en hoeveelheid melk geef je? En hoe zijn de luiers? En welke fles en speen? Hier echt een hele snelle gulzige drinkster... nog steeds...

5 jaar geleden

Reactie op -Claire1234

Denk/hoop dat ze over 6 schepjes voeding in de fles praat ipv verdikkingsmi ...
Idd馃ぃ