48 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken het nu 2 weken en het gaat nu hartstikke goed. We gaan pas afbouwen als de kinderarts dat verstandig vindt.

4 jaar geleden

Reactie op Melsje1984

Wij gebruiken het nu 2 weken en het gaat nu hartstikke goed. We gaan pas af ...
Wat fijn! Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie verschil merkte?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Hoe hebben jullie medicatie gekregen? Ik ben vorige week bij de huisarts geweest maar we moesten het nog een week aankijken 🙄 de kleine heeft zoveel pijn, het is echt heel zielig. Morgen ga ik weer bellen, maar ik ben even benieuwd wat me te wachten staat

4 jaar geleden

Reactie op beebs1

Hoe hebben jullie medicatie gekregen? Ik ben vorige week bij de huisarts ge ...
Hij stelde dit zelf voor hoefde er geen moeite voor te doen ofzo. Ik had een filmpje gemaakt van hoe hij is tijdens het drinken van de fles en dit laten zien verder duidelijk uitgelegd wat de klachten zijn. Misschien hielp het ook wel dat hij hard huilde tijdens de afspraak;)

4 jaar geleden