Onder rugpijn en steken in onder buik!?

Anishack
6 dagen geleden
Volgen
Ik ben nu 5 weken en heb lage rugpijn en wat steken in me onderbuik.. is dit normaal? En hoe ervaren jullie dit.. πŸ˜™
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
staceydanny
6 dagen geleden
Ik ben 6 weken maar heb precies dezelfde klachten😊 dat zijn wel duidelijke symptomen, en daarom weet ik dat het goed zit maar het is niet lekker indd.
  • Rapporteren
staceydanny
6 dagen geleden
Mijn buik rommelt veel en af en toe steken in mijn onderbuik indd. Hoofdpijn en duizeligheid begint nu ook
  • Rapporteren
elkevn1992
6 dagen geleden
Hej! Ik heb ook al vanaf het begin steken en krampen in mijn onderbuik en lage rugpijn. Hoeft niets slecht te zijn, je baarmoeder is aan het uitzetten en dat voel je. Zolang je geen bloeding hebt, een zorgen maken ;)
  • Rapporteren
Anishack
6 dagen geleden
Reactie op staceydanny
Ik ben 6 weken maar heb precies dezelfde klachten😊 dat zijn wel duidelijke symptomen, en daarom weet ik dat het goed zit maar het is niet lekker indd.
Oke dit stelt me gerust 😍
  • Rapporteren
JC17
6 dagen geleden
Ik ben ongeveer 5 weken, ik heb ook dezelfde klachten. Gisteravond een paar druppels bruin-roze bloed, toen verschrok ik me wel. Vandaag geen roze afscheiding meer wel ongesteld achtig gevoel. VK zei dat het ofwel innesteling was of een aankomende MK. Nog 2 weken wachten tot volgende echo
  • Rapporteren
Anishack
6 dagen geleden
Reactie op JC17
Ik ben ongeveer 5 weken, ik heb ook dezelfde klachten. Gisteravond een paar druppels bruin-roze bloed, toen verschrok ik me wel. Vandaag geen roze afscheiding meer wel ongesteld achtig gevoel. VK zei dat het ofwel innesteling was of een aankomende MK. Nog 2 weken wachten tot volgende echo
Hopen op een innesteling! Ik dacht dat dat voor 4 weken zwanger al zou moeten gebeuren??
  • Rapporteren
Loeser
6 dagen geleden
Same here! Maak me sowieso al wat druk omdat vorige keer een miskraam was. Nu in vijfde week en echt buikpijn en lage rugpijn. Toch wel fijn om te lezen dat dat normaal is!
  • Rapporteren
jongen Of Meisje
6 dagen geleden
Ik hebbe veel steken in mijn buike en in me onderrug
  • Rapporteren