Hoi!
Misschien een gekke vraag, haha.
Maaar wat voor onderbroeken raden jullie aan voor na bevalling ? Ik draag tot nu gewoon nog altijd strings / hipster . Kan me niet meer herinneren dat ik onderbroeken aan heb gehad. Dus onderbroek met pijp zonder pijp ? Normale maat of maat groter dan normaal? Tip waar beste te halen?
Groetjes
Boxers van mn vriend idd 😬 En heb zelf nu en voor straks ook mama ondergoed van H&M. Ik zou iig aanraden iets te dragen wat lekker ruim en losjes zit 😆
Oma onderboeken van de zeeman in maat groter. De vorige keer ook gedaan. Zitten wel goed met kraamverband. Als je zwart kiest dan dan valt al dat bloed niet zo op.
Ik heb bij de zeeman hele grote normale onderbroekjes gehaald (zwarte). In het begin is het fijn als je twee van die kraamverbanden in je onderbroek kan stoppen, dus het kruis stukje in de onderbroek moet wel breed zijn. Zelf zou ik niet voor hipsters gaan.
Mady slips zijn mij inmiddels te klein en knellen bij de liezen..voor de plus size vrouwen raad ik de zwangerschaps onderbroeken van bonprix aan en dan maatje groter is fijner aangezien het niet fijn voelt met die grote kraam verbanden als je onderbroeken te strak zitten
Ik heb de maxislips bij de Action ontdekt. Zitten lekker, knellen niet in je liezen zoals de Maddy en zijn ook heel betaalbaar (en deze week in de weekactie).