49 Reacties

5 jaar geleden

Ik draag die maddie van de zeeman zodat het kraakverband goed blijf zitten. Hoor ook veel dames zeggen mannen boxershorts 😂

5 jaar geleden

Boxers van mn vriend idd 😬 En heb zelf nu en voor straks ook mama ondergoed van H&M. Ik zou iig aanraden iets te dragen wat lekker ruim en losjes zit 😆

5 jaar geleden

Gewone oma tenten 6 maten groter 😂😂😂

5 jaar geleden

Ik heb bij de 1e van die lelijke oma onderbroeken gehaald bij de zeeman🤣 1/2 maten groter

5 jaar geleden

Oma onderboeken van de zeeman in maat groter. De vorige keer ook gedaan. Zitten wel goed met kraamverband. Als je zwart kiest dan dan valt al dat bloed niet zo op.

5 jaar geleden

Reactie op Amandawe

Oma onderboeken van de zeeman in maat groter. De vorige keer ook gedaan. Zi ...
Ik heb precies dezelfde! Zitten prima! Na mijn 1e zwangerschap ook veel gedragen dus deze keer weer

5 jaar geleden

Mady slips van de Zeeman. Niet charmant maar zitten goed. Ze hebben wel sindskort een sexy model ☝😊

5 jaar geleden

Ik heb deze van de Zeeman: https://www.zeeman.com/nl/dames-slip-av-000003355.html Ik vind ze erg fijn zitten, en nee het is geen gezicht, maarja wel comfortabel :)

5 jaar geleden

Ik heb bij de zeeman hele grote normale onderbroekjes gehaald (zwarte). In het begin is het fijn als je twee van die kraamverbanden in je onderbroek kan stoppen, dus het kruis stukje in de onderbroek moet wel breed zijn. Zelf zou ik niet voor hipsters gaan.

5 jaar geleden

Ik heb deze vanmiddag bij de zeeman gehaald, heb XL en XXL meegenomen! 🤭👵🏼

5 jaar geleden

Ik doe de (oudel boxershorts van mijn vriend weer aan. Zitten goed en genoeg ruimte voor 2 kraamverbanden.

5 jaar geleden

Yup de grote onderbroeken van de Zeeman, Mady.

5 jaar geleden

Mady slips zijn mij inmiddels te klein en knellen bij de liezen..voor de plus size vrouwen raad ik de zwangerschaps onderbroeken van bonprix aan en dan maatje groter is fijner aangezien het niet fijn voelt met die grote kraam verbanden als je onderbroeken te strak zitten

5 jaar geleden

Reactie op Kir123

Mady slips zijn mij inmiddels te klein en knellen bij de liezen..voor de pl ...
Deze heb ik gekocht nadat de mady zeeman slips me te klein werden 😬

5 jaar geleden

Reactie op Kelly_fn

Ik doe de (oudel boxershorts van mijn vriend weer aan. Zitten goed en genoe ...
Ik vind die kraamverbanden er al gigantisch uitzien, heeft iedereen het erover dat ze er 2 tegelijk gebruiken 😱😱😱

5 jaar geleden

Boxers van mn vriend, perfect👍

5 jaar geleden

Reactie op Kir123

Deze heb ik gekocht nadat de mady zeeman slips me te klein werden 😬
Zijn deze beetje een hoog model?

5 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ik vind die kraamverbanden er al gigantisch uitzien, heeft iedereen het ero ...
In het begin heb je zeker 2 nodig. Na een aantal dagen kan je het wel met 1 af. Vindt 2 ook niet echt comfortabel mja het is niet anders

5 jaar geleden

Action heeft ook lekkere onderbroeken heel fijn

5 jaar geleden

Ik heb de maxislips bij de Action ontdekt. Zitten lekker, knellen niet in je liezen zoals de Maddy en zijn ook heel betaalbaar (en deze week in de weekactie).