107 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook precies 8 weken geleden bevallen maar ook nog geen menstruatie 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Steffiek

Ik ben ook precies 8 weken geleden bevallen maar ook nog geen menstruatie � ...
Ik ook precies 8 weken haha. Dacht dat het nu wel zou komen.vaag Vorige keren was ik altijd met 6 weken weer ongesteld

3 jaar geleden

Ik bijna 10 weken en er is nog niks gebeurt🤪

3 jaar geleden

Ik na 8 weken en 2 dagen ongesteld geworden. Maar waar het normaal meer dan 8/9 dagen duurde en altijd heel erg heftig was is het nu na 4 dagen alweer gebeurd. Geen buikpijn niks 😶. Hopelijk was het ook gelijk de laatste keer

3 jaar geleden

Ik morgen 8 weken geleden en vandaag toevallig ongesteld geworden!

3 jaar geleden

Ik werd ongesteld met precies 8 weken. En hoe 🙄

3 jaar geleden

Hier 8 weken en 4 dagen terug bevallen en ongesteld. Veel heftiger dan normaal😣

3 jaar geleden

Reactie op loite

Hier 8 weken en 4 dagen terug bevallen en ongesteld. Veel heftiger dan norm ...
Oei dat is ook niet fijn. Daar ben ik dus ook bang voor dat het dan ineens erger weer is

3 jaar geleden

Reactie op Sharenkev

Ik bijna 10 weken en er is nog niks gebeurt🤪
10 weken al en nog niks.oo dan maak ik me voor niks zorgen.

3 jaar geleden

Reactie op Kelly_fn

Ik na 8 weken en 2 dagen ongesteld geworden. Maar waar het normaal meer dan ...
Dat is wel ff fijn.houden zo dat het zo blijft haha

3 jaar geleden

Wees blij! Ik geef wél borstvoeding en werd het na 5 weken al 🥲

3 jaar geleden

Ik werd voor het eerst met 6 weken ongesteld nu 10 weken en 2e ronde heeft zich aangemeld. Dus me cyclus lijkt terug op gang te zijn. Het is vele malen heftiger dan normaal en doet ook veel meer pijn. Had gehoopt dat ik bij die groep zat die voorlopig niet ongesteld werd vanwege de borstvoeding maar helaas.

3 jaar geleden

Ik ben vorige week ongesteld geworden en was 14 oktober bevallen en geef ook geen borstvoeding. Ik denk dat het bij iedereen anders is en de ene dus heel snel weer ongesteld word en de ander niet.. misschien door de hormonen?

3 jaar geleden

Ik ben ongesteld geworden na 10 weken (geef wel borstvoeding), heb het geluk dat ik er geen last/pijn van had. Had ik voor de zwangerschap ook nooit. Geniet er nog maar even van om niet ongesteld te zijn 😄

VRIEND

3 jaar geleden

Geef geen bordtvoeding (wel de 1e 4 weken) nu met 12 weken voor eerst weer ongesteld.

3 jaar geleden

Zaterdag 8 week. En nog niks.. We wachten het af haha, ik mis het niet 😂 Wel bang dat het heel zeer doet, want voortijd had ik er ook altijd flink last van

3 jaar geleden

Ik ben 9 weken geleden bevallen en nog niet ingesteld geweest maar ik slik de minipil en daarmee zou het helemaal uit kunnen blijven. Van mij mag het hoor

3 jaar geleden

Reactie op Colet

Ik ben 9 weken geleden bevallen en nog niet ingesteld geweest maar ik slik ...
Minipil nog nooit van gehoord. Is die veilig?

3 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Zaterdag 8 week. En nog niks.. We wachten het af haha, ik mis het niet 😂 ...
Daar ben ik dus ook bang voor🙈

3 jaar geleden

Nu 9 weken geleden bevallen en al 2 x ongesteld geweest 😅