67 Reacties
2 jaar geleden
Wat verschrikkelijk naar voor je! Ik heb in december ook pillen moeten nemen om een miskraam op te wekken. Bij mij zag het vruchtje er met 9 weken niet goed uit en was er geen kloppend hartje. De pijn vond ik wel meevallen. Voelde als heftige menstruatie krampen die lang aanhielden. Ik was inderdaad ook wel een beetje misselijk vanaf de eerste pil. Het bloeden was bij mij wel even heftig nadat ik de vaginale pillen had ingebracht.
Ik heb het zelf nooit als abortus gezien. Zag het echt als een miskraam, waarbij je het zelf hebt opgewekt in plaats van het af te wachten. Heel veel sterkte! 😘
2 jaar geleden
Reactie op EllieB
Wat verschrikkelijk naar voor je! Ik heb in december ook pillen moeten neme ...
Ja dat heb ik ook ja kzie t ook meer als wen vervroegde miskraam. Misschien gekke vraag maar die 4 pillen moet je die gewoon net als een tampon zo ver mogelijk erin brengen en dan alle 4 zo snel mogelijk achter elkaar?
2 jaar geleden
Reactie op denise__
Ja dat heb ik ook ja kzie t ook meer als wen vervroegde miskraam. Misschien ...
Ja klopt. En dan snel plat gaan liggen. Voor mijn gevoel vielen ze er bijna weer uit toen ik naar bed liep. Zorg dat je wat drinken en wat lekkers te eten bij je bed (of op de bank) hebt, dan hoef je ook niet op te staan. Ga lekker liggen en zet een serietje op ofzo. Even een beetje afleiding. Heel veel sterkte morgen 😘
2 jaar geleden
Hi, ook ik heb gister de eerste pil genomen. En vanmorgen rond half 11 de 4 pillen gebracht. Uiteindelijk kwam bij mij vrij snel het lichte vloeien opgang.. maar pas na 4 uur de echte krampen en verloor ik grote stolsels. Heb ook het vruchtje gezien. De pijn vind ik Uiteindelijk mee vallen. Menstruatie krampen keer 10 ofzo .. maar Denk dat ik voorbereid was op het ergste. Mentaal vind ik het wel echt heftig om alles te zien. Heel veel sterkte !
2 jaar geleden
Reactie op denise__
Ik heb de 4 pillen om 9 uur ingebracht ik voel nog niks op een paar lichte ...
Ja ik kreeg pas de krampen, en het verlies van stolsels na 4 uur. Ik wilde eigenlijk net op de wc de volgende 4 tabletten inbrengen toen opeens de eerste stolsels dus los kwamen.
De krampen werden langzaam wat erger. En elke x als ze even echt heftig waren dan voelde ik ook iets zitten ofzo dus meteen naar de wc en dan kwam het er zo uit.
Bereid je wel mentaal daarop voor. Dat is best heftig.
Dus ik had 10.30 de pillen ingebracht, tussen half 3 e 3 uur begon het dus pas echt. Rond 19 uur was het ergste voorbij.
Heel veel sterkte ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Kimvg
Ja, je voelt ook echt het er glijden..stolsels en rood vlees ofzo weet niet ...
Ik denk dus mn eerste stolsel voelde ik er ook uitglijden vandaar dat ik beetje in de war ben twas voorderest helemaal rood niks wit maar het stolsel was zo groot als een golfbal