Iemand ervaring met de abortus pil heb gister de eerste moeten nemen ben helemaal misselijk en beroerd vandaag begon ik met vloeien (als ik t goed zeg) morgen ochtend 4 pillen vaginaal. Ik ben best zenuwachtig aangezien ik me nu na 1 pil al zo voel.. ik heb bij 6 weken echo gehad en het kindje zag er niet gezond uit dus mn lichaam zou het zoizo gaan afstoten. Ik wil graag reacties die me kunnen helpen en niet anti abortus reacties want het kan niet anders. Thankyouuu
Heb vanaf denk ik 20 min geleden hele erge weeen maar het kan altijd erger denk ik. Ik wil niet zeggen dat ik geen pijn heb maar met mn zwangerschap had ik 5 maanden harde buiken continu
Heb vanaf denk ik 20 min geleden hele erge weeen maar het kan altijd erger ...
Ja die erge weeën komen waarschijnlijk nog wel paar x op en af..
Sterkte in elk geval..
En ik lig vandaag even rustig op adem te komen van alles maar als je nog vragen hebt. Niet dat ik alles weet, loopt waarschijnlijk bij iedereen anders. Maar laat maat weten
Ja die erge weeën komen waarschijnlijk nog wel paar x op en af..
Sterkte i ...
Heb dus uurtje geslapen en de weeen zijn weg nu weet ik dus niet of alles al uit mn lichaam is maar op gewone ongesteldheid is er niks meer aan de hand heel gekkig😂
Was bij mij ook hoor. Heb in totaal ongeveer nog een week gebloed, maar was ...
Een weekje maar.. nou dat zou fijn zijn. Verbaasde me ook wel dat zodra alles eruit was hoe licht de bloeding nog maar is. Dus dat geeft hoop dat het net als bij jou ook niet weken gaat duren
Een weekje maar.. nou dat zou fijn zijn. Verbaasde me ook wel dat zodra all ...
Ja dat viel mij ook reuzd mee. Na de miskraam was mijn cyclus ook weer snel op gang. Was na 33 dagen weer ongesteld en daarna gewoon weer regelmatig. Jij ook veel sterkte de komende dagen 😘