67 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op denise__
Ik vraag me af hoe dat kan en of ik t kindje al verloren heb of dat het nie ...
Oh wat vervelend zeg! Volgens mij gaat het wel bij iedereen anders, dus denk niet dat je je meteen zorgen hoeft te maken. Als je morgen nog veel pijn hebt, misschien voor de zekerheid even de gynaecoloog bellen?
2 jaar geleden
Reactie op denise__
Nog steeds vreselijk veel buikpijn vooral als ik eet. Kheb ook geen eetlust ...
O zou dan toch eventjes idd eventjes morgen ochtend de gynaecoloog even bellen hoor. Ik heb ondertussen namelijk al zo goed als geen bloedverlies meer wel nog wat gevoelige buik als ik druk zet bij plassen of ontlasting. Maar zeker niet zo erg als bij jou. Sterkte!!
2 jaar geleden
Reactie op Kimvg
O zou dan toch eventjes idd eventjes morgen ochtend de gynaecoloog even bel ...
Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en kreeg te horen dat het erbij hoort. Heel gek maar oké. ik ben de hele dag duizelig en zie zwart zodra ik rechtop ga zitten ga staan of de trap afloop. Ik verlies t steeds veel bloed met stolsel zo groot als een golfbal. Abortuskliniek ook gebeld en kreeg te horen “ik hoor niet aan je dat het slecht gaat” daarop antwoorden ik al dat ze me ook niet geloofde toen ik zei dat ik weeën had totdat ze me aan de scan hadden gelegd. Anywayyy ik blijf nog wel braaf in mn bed liggen want meer zit er niet in
2 jaar geleden
Reactie op denise__
Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en kreeg te horen dat het erbij hoo ...
Ik heb in januari 2020 een miskraam gehad met 9 weken. Heb uiteindelijk 3x medicatie moeten innemen omdat er nog steeds weefsel achterbleef en heb 6 weken lang (heftig) bloedverlies gehad. Ook hiervoor geldt dat elk lichaam anders is natuurlijk, maar het kan er dus inderdaad bij horen.
Mocht je je echt zo ellendig blijven voelen, dan zou ik toch nog een keertje aan de bel trekken voor een extra controle of iets dergelijks. Ik ben in die 6 weken 5 keer langs geweest bij de verloskundige of de gynaecoloog om te kijken hoe het ervoor stond, omdat het fysiek best zwaar was natuurlijk, maar ik het mentaal op een gegeven moment ook niet meer trok omdat het zo lang duurde
2 jaar geleden
Reactie op denise__
Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest en kreeg te horen dat het erbij hoo ...
O meis klinkt echt niet fijn zeg. Hebben ze nieuwe echo gemaakt om te kijken hoeveel er nog zit?
En ik kan nu zelf wel zeggen dat het goed gaat maar wie weet morgen bij controle echo dat er toch nog van alles zit. Dus ook dat is nog even afwachten.
Maar hoop voor jou dat het snel klaar is. Drink je genoeg water en misschien iets met extra ijzer bij slikken omdat je veel bloed verliest?
Heel veel sterkte nog!