24 Reacties
2 jaar geleden
Ons zoontje krijgt nu olvarit acht granen voor leeftijd van 12 maanden, zou ik ook mogen overstappen op brinta voor het ontbijt? Hij vindt pap altijd wel lekker smorgens en hij heeft dan gelijk z'n melk ook binnen😅
2 jaar geleden
Reactie op Zonnetje91
Heel wisselend zie ik zo inderdaad, ik vraag me af wat er dan na de pap va ...
Ik geef vanaf dat Iris een jaar is gewoon Brinta. We geven met de fles en het was in het begin alleen even zoeken met verhouding wat ze wel en niet wilde drinken. Zal met structuur te maken hebben. Ik had een paar lepeltjes bewaard welke bij de baby melk poeder pakken zaten en geef haar nu s morgens 180-210 ml halfvolle melk met 4 van die lepeltjes met brinta (of in ons geval gewoon het huismerk😁)
2 jaar geleden
Ik lees hier dat jullie veel pap geven ik wil daar ook mee beginnen en in de middag liever brood geven!
Ik vraag mij alleen af wat is het verschil met de Olvarit havermout of gewoon albertheijn merk havermout volkoren?
Zitten er bepaalde voedingstoffen in de Olvarit die ze echt nodig hebben? Weet iemand dat want volgens mij komt het op hetzelfde neer! Behalve het erge prijs verschil
2 jaar geleden
Smorgens 2 sneetjes brood met beleg met een beker optimel (lust geen gewone melk) soms heeft hij nog behoefte aan een fles, 120+4
Rond 10:00 fruit, mix van vanalles en drinken
12:00 2 sneetjes brood met beleg en een beker optimel
1500 koekje en drinken
1730 avondeten, met de pot mee. Toetje, soms fruit.
1830 sap of beker optimel. Heel soms wil hij nog de fles 120+4.