Ontbijt

pma
3 maanden geleden
Volgen
Hoi allemaal, Hier een bijna dreumes van 11 maand die 11,5 kilo weegt (80cm lang) en nog steeds tegen half 5 wakker is, flesje 2scheppen en 120water en weer doorslaapt. Soms trekt hij het tot 5.55u en dan zitten we met z’n allen om 6 uur beneden. Zijn er nog meer die een vroege ganger hebben? En nog een vraag over jullie ontbijt, wat krijgen die van jullie? Hier met zo’n reus denk ik dat hij misschien te weinig ontbijt krijgt. (Pap Olvarit 10+ 180/6) Alvast dank voor jullie antwoord
Reageer
Typ hier je reactie
25 reacties
Trace
3 maanden geleden
Reactie op Mx3
Ik vind het zo lastig. Als ik informatie lees over de slaapjes, dan lees ik vooral dat je pas vanaf 15 maanden over moet gaan van 2 maar 1 slaapje. Terwijl een vriendin van mij al met haar dochtertje vanaf 9 maanden naar 1 slaapje ging. Onze dochter slaapt sinds 8 maanden door en daarvoor was het drama. Ieder uur moesten we eruit. Zo ineens was het klaar en sliep ze door. Voornamelijk nadat we van 3 naar 2 slaapjes gingen. Inmiddels is ze alweer een paar weekjes onrustig. Maar wat is het nu? Tandjes? Teveel slaap? Te weinig slaap? Gekmakend eigenlijk wel..
Wij hebben 1 slaapje omdat hij vanaf geboorte slecht slaapt en echt niet slaapt op andere tijden. Je moet doen wat je eigen gevoel zegt en je merkt aan je eigen kindje
Natas12983
3 maanden geleden
Reactie op Rian Kooij
Ik vind dat hij overdag erg veel slaapt. Mijn zoon slaapt overdag max 2,5 uur in totaal. En slaapt s nachts van 19.00-7.00 uur.
Klopt slaapt hij ook. Ook de nacht slaapt hij gewoon meestal goed op 1 korte voeding na kost mij 15 min. En hij heeft ook dagen dat hij maar 2x een uurtje slaapt. Ik maak hem ook niet wakker, en zie elke dag wel hoe het loopt. Ik heb respect voor ouders die t volgens een strak schema doen hoor. Ik doe letterlijk maar iets, en hier werkt het. Bij onze dochter was ik strenger en werd daar koekoek van.
Natas12983
3 maanden geleden
Reactie op Mx3
Ik vind het zo lastig. Als ik informatie lees over de slaapjes, dan lees ik vooral dat je pas vanaf 15 maanden over moet gaan van 2 maar 1 slaapje. Terwijl een vriendin van mij al met haar dochtertje vanaf 9 maanden naar 1 slaapje ging. Onze dochter slaapt sinds 8 maanden door en daarvoor was het drama. Ieder uur moesten we eruit. Zo ineens was het klaar en sliep ze door. Voornamelijk nadat we van 3 naar 2 slaapjes gingen. Inmiddels is ze alweer een paar weekjes onrustig. Maar wat is het nu? Tandjes? Teveel slaap? Te weinig slaap? Gekmakend eigenlijk wel..
Begrijp ik.. is het soms ook.. doe wat goed voelt en werkt voor je dochter dan doe je het altijd goed. 🌷
Bloemetjesgordijn
3 maanden geleden
Reactie op pma
Hij gaat ergens tussen 18.30-19.00 naar boven.. Slaapt overdag 2 slaapjes van beide uur/1,5. We hebben hem al eerder op bed gehad, dat gaf geen verschil. rekken langer dan 19 maakt hem juist onrustiger snachts. We hoopten dat mss 20.00u op bed en dan +11 dus 7 uur wakker. Helaas..
Dat dacht ik idd nog. Kindjes die erg vroeg wakker zijn gaan vaak te laat naar bed maar dat is in jullie geval dus niet zo.
Bloemetjesgordijn
3 maanden geleden
Reactie op Rian Kooij
Ik vind dat hij overdag erg veel slaapt. Mijn zoon slaapt overdag max 2,5 uur in totaal. En slaapt s nachts van 19.00-7.00 uur.
Hier met 11 maanden 2 slaapjes overdag van 1,5 a 2 uur en soms zelfs langer. En snachts slaapt ze van 19.00 tot 7.00. Cb zei hier dat ze er blijkbaar dan gewoon behoefte aan heeft. Hier is het na 2 uur wakker ook echt wel klaar.