25 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ik vind het zo lastig. Als ik informatie lees over de slaapjes, dan lees ik ...
Wij hebben 1 slaapje omdat hij vanaf geboorte slecht slaapt en echt niet slaapt op andere tijden. Je moet doen wat je eigen gevoel zegt en je merkt aan je eigen kindje

2 jaar geleden

Reactie op Rian Kooij

Ik vind dat hij overdag erg veel slaapt. Mijn zoon slaapt overdag max 2,5 u ...
Klopt slaapt hij ook. Ook de nacht slaapt hij gewoon meestal goed op 1 korte voeding na kost mij 15 min. En hij heeft ook dagen dat hij maar 2x een uurtje slaapt. Ik maak hem ook niet wakker, en zie elke dag wel hoe het loopt. Ik heb respect voor ouders die t volgens een strak schema doen hoor. Ik doe letterlijk maar iets, en hier werkt het. Bij onze dochter was ik strenger en werd daar koekoek van.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ik vind het zo lastig. Als ik informatie lees over de slaapjes, dan lees ik ...
Begrijp ik.. is het soms ook.. doe wat goed voelt en werkt voor je dochter dan doe je het altijd goed. 🌷

2 jaar geleden

Reactie op pma

Hij gaat ergens tussen 18.30-19.00 naar boven.. Slaapt overdag 2 slaapjes ...
Dat dacht ik idd nog. Kindjes die erg vroeg wakker zijn gaan vaak te laat naar bed maar dat is in jullie geval dus niet zo.

2 jaar geleden

Reactie op Rian Kooij

Ik vind dat hij overdag erg veel slaapt. Mijn zoon slaapt overdag max 2,5 u ...
Hier met 11 maanden 2 slaapjes overdag van 1,5 a 2 uur en soms zelfs langer. En snachts slaapt ze van 19.00 tot 7.00. Cb zei hier dat ze er blijkbaar dan gewoon behoefte aan heeft. Hier is het na 2 uur wakker ook echt wel klaar.