11 Reacties

één jaar geleden

Mauro krijgt als ontbijt Griekse yoghurt met blauwe besjes en cruesli. Smiddags 2 boterhammen met wat hij er zelf op wil soms eet hij weken hagelslag of chocopasta en dan weer kaas of een worstje. Als hij hagelslag wil mag dat al dat bewerkte vlees is ook niet meer wat t geweest is.. of appelstroop of pindakaas of paté hij lust eigenlijk alles maar voorkeur is toch echt hagelslag. 😁 voel mij geen loedermoeder en hoeft in mijn ogen ook niet. Eet prima fruit en groente en alles met mate. En savonds eet hij met de pot mee..

één jaar geleden

Eet eigenlijk gewoon met mij mee een kom cornflakes(dit verschilt van wat er in huis is). + Soms een extra sandwich.

één jaar geleden

Hier vaak 2 boterhammen zonder korstjes met chocoladepasta 😅 voel me ook wel een loedermoeder maar de rest van de dag eet hij wel redelijk gezond dus als ontbijt vind ik het wel prima en makkelijk en snel voor de ochtend. Maar lees wel even mee voor de mogelijke inspiratie 😊

één jaar geleden

Zelf gemaakte groente spread mango met pompoen, zuivelspread, kipfilet, pindakaas, af en toe doet beleg. Gekookt eitje erbij

één jaar geleden

's Ochtends eet ze niet super veel. 1-2 boterhammen en ze mag zelf kiezen wat ze erop wil. Meestal kiest ze vleeswaren/chocopasta/pindakaas.

één jaar geleden

Hier starten we de dag met een bordje pap. Eet ik zelf ook als ontbijt, dus mijn zoontje doet graag mee en vindt het iedere dag weer feest om te helpen met klaarmaken: bakje pakken, magnetron aanzetten, lepel uitzoeken 😂

één jaar geleden

Hier meestal 1 of 2 boterhammen, meestal wil ze er pindakaas op. Sinds een maand vraagt ze ook wel eens om jam of appelstroop. Het liefst eet ze kaas 'op brood', maar dan blijft het brood veelal liggen en is de kaas op 😅

één jaar geleden

Ook hagelslag of pindakaas met jam of gebakken ei of zuivelspread met olijfolie

één jaar geleden

Ik durf niks meer te kopen zelfs brood ik wil mijn kind geen gemalen insecten geven🙄

één jaar geleden

Hier 2 petit gervais'tjes en 1 boke met choco ofwel paar ontbijtgranen

één jaar geleden

Hier wil ze vaak alleen Melk of een boterham en dan mag ze kiezen wat ze erop wil. In de middag eet ze er ook 2. Beleg varieert heel erg tussen "gezond en ongezond". En maak me er daarom niet zo druk om. Ene keer hagelslag, andere keer zuivelspread bijv. Onze Yoghurt vind ze ook erg lekker maar zodra ze daar een eigen bakje van krijgt wil ze t niet meer 🤷🏼‍♀️🤣