Onthoogeling

Verwijderd lid
4 maanden geleden
Volgen
Hallo, Ik moet even wat kwijt om mijn ongeloof, kwaadheid, onthoogeling,... teveel emoties om op te noemen in mijn hormonale toestand 😏 te uiten. 10 jaar geleden had ik met mijn ex man op 9 wk een mk die voor mij als een trauma uitliep. De ambulance en mug moesten bij mij thuis komen wegens slechte reactie op pillen. Ondertussen zijn wij gescheiden en ben ik bijna 2 jaar samen met mijn vriend. Vorig jaar gestart met onze kinderwens en in januari zwanger. Op 4w5d kreeg ik bericht dat mijn hcg aan lage kant stond. Ik moest 5 dagen wachten van mijn huisarts om een nieuwe bloedafname te laten nemen. Met al mijn emoties en angsten wilde ik niet zolang wachten (heb heel hard aangedrongen bij mijn huisarts) en ben uiteindelijk terug naar mn oude arts gegaan omdat die andere gewoon niet wou. Onmiddellijk bloedafname en savonds nieuws dat die al tot een derde was gezakt. Ik wist waar ik aan toe wasen kon beginnen aanvaarden. Nu ben ik opnieuw 4w4d en gisteren sloeg de paniek toe... wat als die waarde weer niet goed zit? 🥺 huisarts gebeld maar die wilde mij niet meer ontvangen voor bloedafname en ik moest vandaag maar eens terug bellen voor nieuwe afspraak. Ondanks mijn verleden en angsten wilde ze niet luisteren en had het volgens hen geen zin om bloed af te nemen. Gyne gebeld en daar ben ik uiteindelijk onmiddellijk mogen gaan. Vanavond weet ik het resultaat. Verschrikkelijk hoe sommige dokters geen begrip hebben toch?! 😔
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Bente1988
4 maanden geleden
Helaas ben je afhankelijk van wie je treft inderdaad.. Zo te horen weinig empatisch. Hoe was de uitslag bij de gynaecoloog?
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
Reactie op Bente1988
Helaas ben je afhankelijk van wie je treft inderdaad.. Zo te horen weinig empatisch. Hoe was de uitslag bij de gynaecoloog?
Uitslag zeer positief. Hcg op 471 en progesteron op 35. Nu ben ik wat geruster 🙂
  • Rapporteren
Bente1988
4 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Uitslag zeer positief. Hcg op 471 en progesteron op 35. Nu ben ik wat geruster 🙂
Fijn zeg! Probeer er van te genieten 😊
  • Rapporteren