15 Reacties

3 jaar geleden

Hij is 6 weken*

3 jaar geleden

Badje met warm water en wat soda zei het consultatiebureau bij ons!

3 jaar geleden

Ons meisje heeft dit ook gehad! Er zat zo鈥檔 hard stukje naast haar nageltje. En begon toen ook te ontsteken. Ik heb er niks aan gedaan, wel goed in de gaten gehouden en ik heb 1 keer badje met soda geprobeerd tijdens het voeden. Maar verder is het eigenlijk spontaan genezen. Zorgen dat het goed schoon is en niet te veel aankomen.

3 jaar geleden

Naar de huisarts. Mijn zoontje had dit ook, had een stukje ingegroeide nagel. Ze hebben het los gemaakt en heb antibiotica zalfje mee gekregen.

3 jaar geleden

Sterielgaasje in borstvoeding deppen en dit er even op houden, aantal x herhalen en het is zo weg

3 jaar geleden

Badje met groene (!!!!!) Biotex helpt ook heel goed. Gebruik ik zelf ook en ik gebruik het zelfs bij mijn huisdieren en wondjes.

3 jaar geleden

Moedermelk op doen. Heb ik ook gedaan 2 dagen later genezen!

3 jaar geleden

Ons zoontje had dit ook. We zijn gewoon naar de huisarts geweest en hadden een zalfje gekregen 馃榿

3 jaar geleden

Even langs de huisarts, voor de rest nog niks mee doen 馃槈

3 jaar geleden

Zoiezo even huisarts contacten. Mijn zoontje had dit met een teentje en huisarts gaf aan dat kleintjes net als wij bloedvergiftiging kunnen krijgen van dit soort dingen en daar zit je niet op te wachten.

3 jaar geleden

CB raadde mij aan soda-badje, of soda op een gaasje en dat 5 min om de vinger heen plakken.

3 jaar geleden

Wat een toeval!!! Toevallig met mijn dochter gister bij de dokter geweest maar het zag er al wat rustiger uit waardoor ik nog even niks hoef te doen. Anders zou ik een zalfje krijgen. De huisarts adviseerde wel badedas of soda. 馃檪

3 jaar geleden

Heb soda badje gegaan het is vandaag weer gelukkig een stuk rustiger 馃槉 bedankt allemaal 馃尯

2 maanden geleden

Reactie op Amyg911920

Sterielgaasje in borstvoeding deppen en dit er even op houden, aantal x her ...
Werkt dit ook met kunstvoeding?

2 maanden geleden

Reactie op taraposthouwer

Werkt dit ook met kunstvoeding?
Ik denk het niet. Borstvoeding is volgens mij ontstekingsremmend, kunstvoeding heeft die kwaliteiten helaas niet.