16 Reacties

4 jaar geleden

Even urine laten testen bij de huisarts, kan een blaasontsteking zijn. Tijdens je zwangerschap krijg je ook steken in je onderbuik van een blaasontsteking

4 jaar geleden

Ik had dit ook een lange tijd. Met daarbij hele erge rugpijn. Bleek toch gewoon bandenpijn te zijn. Beetje wiebelen, van houding veranderen en kleine stukjes rustig wandelen werkte bij mij. Slapen was niet te doen helaas.

4 jaar geleden

Reactie op firdaous

Even urine laten testen bij de huisarts, kan een blaasontsteking zijn. Tijd ...
Dankje, morgen toch maar even bellen..

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje2

Ik had dit ook een lange tijd. Met daarbij hele erge rugpijn. Bleek toch ge ...
Oh joh! Heftig.. en pijnstilling? Ik heb het idee dat ik juist niet van houding moet veranderen maar heel stil liggen 😔

4 jaar geleden

Reactie op loess

Oh joh! Heftig.. en pijnstilling? Ik heb het idee dat ik juist niet van hou ...
Bizar, ik heb precies hetzelfde. Afgelopen 2 dagen na het avondeten en korte wandeling gaat mijn buik tekeer. Krampen doen onwijs veel zeer en ik kan dan maar in 1 houding liggen. Ik weet niet wat het is, maar het is idd erger dan menstruatiepijn. Niet te doen.

4 jaar geleden

Ik heb het sinds vandaag ook ( 6 weken vandaag) beetje “beurs” gevoel bij m’n schaambot en steken in mijn liezen! Even lekker in bad was wel fijn!

4 jaar geleden

Reactie op loess

Oh joh! Heftig.. en pijnstilling? Ik heb het idee dat ik juist niet van hou ...
Dat dacht ik ook. Maar bewegen werkte toch beter. Ibuprofen mag je niet meer nemen. En te veel paracetamol is niet goed. Alhoewel paracetamol ook echt niet hielp bij mij. Rechtop zittend op de bank in slaap vallen met een warme kersenpitkussen was voor mij de enige manier.

4 jaar geleden

Ik heb ook de zelfde problemen krijg soms tranen in mijn ogen van de pijn 5 weken nu vreselijk steken in mijn lies onderbuik m'n linker zij lijkt idd op menstruatie pijn 😥😥 vooral na het avondeten Ach ja kan niet anders dan maar ik heb 15 April pas intakegesprek met de verloskundige weet iemand misschien waar ik voor een vroege echo terecht kan ivm corona zijn pretecho's ook haast niet meer mogelijk 😔😔

4 jaar geleden

Had ik ook (al dan wat minder heftig) maar bij mij waren het mijn darmen die plaats moesten maken voor de groeiende baarmoeder. Die verzetten zich natuurlijk en moeten ook weer even hun plekje vinden. Hierdoor waren ze bij mij behoorlijk geprikkeld, waardoor ik soms hele scherpe steken kreeg. Als je je echt zorgen maakt en het niet goed voelt, bel dan gewoon je dokter of je vk. ☺

4 jaar geleden

Reactie op Wondertjee

Ik heb ook de zelfde problemen krijg soms tranen in mijn ogen van de pijn ...
Gewoon bellen. Ook voor de intake al, daar zijn ze voor

4 jaar geleden

Ik heb hier ook last van! Het is m’n eerste zwangerschap dus geen idee of het hoort etc.. maar ik heb pas eind mei m’n eerste echo ivm Corona. Ga toch eens bellen volgende week. Dus ik kan je geen advies geven, maar je bent niet de enige misschien scheelt dat 😅

4 jaar geleden

Ik heb het sinds vandaag ook ( 6 weken vandaag) beetje “beurs” gevoel bij m ...
Dat had ik vannacht ook! Echt ontzettende steken links richting schaambot. Eerste keer dat ik dat had.

4 jaar geleden

Bij mij zijn het mijn darmen die zo goed als zijn gestopt met werken.

4 jaar geleden

Even urine controleren bij huisarts voor blaasontsteking, tijdens je zwnagerschap voelt blaasontsteking heel anders je kan er pijnlijke steken van krijgen.

4 jaar geleden

Ik heb ook wel steken maar niet zo erg als jij beschrijft. Wel vervelend dat je er zo’n onzeker gevoel aan overhoudt. Denk zoals anderen zeggen dat t goed is om ontstekingen uit te sluiten en dan vertrouwen op de echo. Die menstruatiepijn had ik eerdere weken wel die neemt nu af, morgen week 7.

4 jaar geleden

Ik heb het nu al bijna twee weken ook. Enorme steken en krampen in mijn onderbuik, welke echt afkomstig voelen van mijn darmen. Om de paar uur, ook snachts. Ik word er zo naar van dat ik ook moet overgeven. Een kruik en de douche op mn buik is het enige wat helpt (ook snachts erg vermoeiend). Toch maar naar de dokter gegaan, bloed en buikecho alles in orde. Blaas ook. Niets buiten baarmoederlijks. Ze weet t niet goed, maar buscopan kan misschien wat verlichting geven! Paracetamol haalt bij mij ook niets uit dus dat neem ik maar niet meer. De dokter zei dat de baarmoeder nog amper is toegenomen in grootte, dus dat t daar echt niet van kan zijn. Ontlasting staat nu op kweek. Dus nog even doorbijten en afwachten. Zal vanzelf over gaan als al de rest goed is ga ik vanuit. Sterkte!