6 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook, werk in een winkel en moet hem ook dragen. Niemand heeft last behalve ik. Krijg paniek. Mijn neus moet vrij. Lastig hè

3 jaar geleden

Ik ben ook erg ongerust en luister elke dag een paar seconden naar haar hartje met mijn angelsound. Kan je via internet bestellen ( bol.com)

3 jaar geleden

Herken t. Had van de week met de pretecho zo'n ding op. Drama was t. Ik heb n dopler gekocht via bol.com. Misschien ook iets voor jou

3 jaar geleden

Ik werk in het ziekenhuis en dus ook verplicht om masker op te zetten. Extra misselijk en super snel hoofdpijn 🥺 Ik probeer regelmatig naar een aparte ruimte te gaan om het even te kunnen afzetten maar het is echt verschrikkelijk 😫 als ik dat niet op tijd zou doen zou ik ook snel een paniek/hyperventilatie aanval krijgen denk ik

3 jaar geleden

Als je zegt dat je bril aandampt zou ik net wel wegwerp mondmaskers gebruiken en deze goed aan de neus aanduwen met dat ijzertje dan heb je er weinig of geen last van. De zelfgemaakte zijn open aan de neus waardoor de lucht naar boven komt. Het is idd heel claustrofobisch zo een mondmasker. Zo een dommer is misschien wel leuk maar wanneer je een hoge BMI hebt dreigt het al eens niet te werken. Waardoor het dan meer stress dan rust geeft. En dat is dan weer zonde van het geld

3 jaar geleden

Reactie op lambi

Als je zegt dat je bril aandampt zou ik net wel wegwerp mondmaskers gebruik ...
Bij ons zijn het geen ijzeren/alu neusbruggekes. Het is plastic. Dus het blijft wel ffkes in de vorm staan. Maar gaat na een tijdje zelf weer openstaan, of in ieder geval terug losser op de neus liggen.