36 Reacties

4 jaar geleden

Hoe ver ben je? Misschien kan je bloedtest doen bij de huisarts als dat je wat gerust stelt?

4 jaar geleden

Hoelang ben je zwanger? Als de VK zegt niet druk maken... dan zou ik mij daar aan vast houden. Beetje onvolledige info om er wat over te zeggen

4 jaar geleden

Mijn test was ook geen knal test. Paar dagen later zag je echt verschil.. Een streep is een streep, en beetje vertrouwen op je vk!

4 jaar geleden

Ik heb het precies hetzelfde.. Ik ben nu 5 weken volgens de app.. Ik heb zelf ook krampen in mijn buik en misselijkheid verder geen andere symptomen.. Ik heb letterlijk 2 testen gedaan de dag ik toen wist dat ik zwanger was en 2 dagen later weer 1.. Straks ga ik weer doen.. Ik voel mijzelf ook zo onzeker.. Het is nu denk ik ook te vroeg voor een echo omdat je dan nog niks kunt zien.. Ben gewoon bang terwijl ik eigenlijk moet gaan genieten..

4 jaar geleden

Probeer jezelf niet gek te maken. Als de test zegt dat je zwanger bent ben je dat gewoon. Wat er nog gaat komen kan niemand voorspellen maar probeer positief te blijven tot het tegendeel bewezen is. Samen staan we sterk en gaan we van het beste uit

4 jaar geleden

Mijn eerste testen waren ook geen knallers..maar ze liepen op en dat is het belangrijkste.. donderdag de eerste echo gehad en het hartje klopte

4 jaar geleden

Reactie op Lucky_lady

Mijn eerste testen waren ook geen knallers..maar ze liepen op en dat is het ...
Hoeveel dagen ben je overtijd daar ?

4 jaar geleden

1e test pas na 5 dagen nod gedaan en super licht streepje kwam na voren. 2e test 6 dagen daarna (11 dagen na nod) en die was gelijk zo knal als t controle streepje. Was meer uit nieuwsgierigheid om te kijken of t echt meer opgelopen was zoals ze altijd zeggen, wist vanaf 1 dag na nod al dat ik zwanger was maar wilde samen de test doen vandaar gewacht tot we beide in ochtend vrij waren om samen te doen.

4 jaar geleden

Reactie op daphne1997xxx

Hoeveel dagen ben je overtijd daar ?
Niet.. dit was 1 dag voor nod en nod Ik had pas 4 dagen na nod echt een knaller

4 jaar geleden

Dat waren mijn testem 4 weken en 3 dagen Dit is elke keer zo Dus een clear blue er achter aan gegooid die zei 1-2 Dus daj zit t wel goed als clear blue ook positief test Misschien dat eena proberen ? Ik ben ook altijd heel onzeker op dit gebied

4 jaar geleden

Ik heb het precies hetzelfde.. Ik ben nu 5 weken volgens de app.. Ik heb ze ...
Ik heb precies t zelfde nu 5.1 maar wil ook weer een test gaan doen om te kijken of hij dikker is geworden Ik ben zo bang omdat ik wat bloedverlies heb ..

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

Ik heb precies t zelfde nu 5.1 maar wil ook weer een test gaan doen om te ...
Gelukkig heb in tot nu geen bloedverlies gehad alleen maar buikkrampen en misselijkheid.. We hebben letterlijk net clearblue test gedaan haha het was gewoon weer positief gelukkig 馃グ馃グ馃グ馃グ weet je we moeten ons gewoon positief houden dan pas krijgen we mooie uitslagen van ons babytjess komt allemaal goedd niet elk bloedverlies of wat dan ook is negatief.. Gewoon gezond en goed eten en genietennnn

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

Dat waren mijn testem 4 weken en 3 dagen Dit is elke keer zo Dus een clea ...
Deze net gedaan en de clearblue ook die geeft weer 1-2 week aan

4 jaar geleden

Gelukkig heb in tot nu geen bloedverlies gehad alleen maar buikkrampen en m ...
Ik vind t ook stom van mezelf maar na al die miskramen zodra ik dan ook maar een beetje bloed zie gaan die alarm bellen rinkelen Ik probeer t los te laten Ben ook de hele dag aan t zoeken na symptomen Ik weet dat ik puistjes krijg wanneer ik zwanger ben dat is nu ook zolang ik die heb is alles goed beetje misselijk maar niet overgeven Dus daar houden we ons aan vast 馃

4 jaar geleden

Reactie op daphne1997xxx

Deze net gedaan en de clearblue ook die geeft weer 1-2 week aan
Oh gelukkig ik ga er dalijk ook weer een paar halen kijken of hij dikker is geworden dat geeft me denk ik een stuk meer rust 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op daphne1997xxx

Deze net gedaan en de clearblue ook die geeft weer 1-2 week aan
Hoe ver ben je eigenlijk 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

Oh gelukkig ik ga er dalijk ook weer een paar halen kijken of hij dikker is ...
Ongeveer 5 week

4 jaar geleden

Reactie op daphne1997xxx

Ongeveer 5 week
Als t hartje klopt neemt t meeste risico af dus ben aan t aftellen haha jij ook?

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

Als t hartje klopt neemt t meeste risico af dus ben aan t aftellen haha jij ...
8 april echo zo spannend ..

4 jaar geleden

Hebben jullie soms ook wel eens een dagje helemaal geen symptomen? Word daar zo onrustig van. 鈽癸笍