36 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op DiedeB

Hebben jullie soms ook wel eens een dagje helemaal geen symptomen? Word daa ...
Ja vreselijk!

4 jaar geleden

Reactie op DiedeB

Hebben jullie soms ook wel eens een dagje helemaal geen symptomen? Word daa ...
Ik heb helemaal geen symptomen en de vorige zwangerschap ook niet. Hoeft niets te betekenen. Jezelf niet onnodig gekmaken!

4 jaar geleden

Reactie op Bitterballetje

Ik heb helemaal geen symptomen en de vorige zwangerschap ook niet. Hoeft ni ...
Wel duidelijke testen ?

4 jaar geleden

Hey Daphne, Zou je niet te druk maken hoor, vorige week was de consulent van moeders voor moeders bij ons en ik sprak daar ook mn onzekerheid uit over wel of geen dikke streep. Zij doet door het hele land al 28 jaar testen en ze zegt een dunne of dikke streep zegt niets omdat je hormonen ook per dag verschillen. Een lichte streep is goed een donkere ook. Groetjes!

4 jaar geleden

Hey Daphne, Wat toevallig, wij hebben ook op 8 april de eerste echo. Ik ben zelf ook heel onzeker. Heb nu inmiddels 4 testen gedaan en die liepen gelukkig op. Maar de onzekerheid blijft. Ik voel telkens krampen en weet niet hoe ik ze moet interpreteren. Ook vallen mijn kwaaltje heel erg mee. Af en toe een beetje maagzuur en wat moe maar niet heel extreem. Volgens mij kwamen bij mijn vorige zwangerschap de kwaaltjes ook pas vanaf week 7/8. Maar toen had ik wel gelijk knaltesten. En toen maakte ik me helemaal geen zorgen.. Ik blijf nu telkens een naar gevoel houden. Alsof ik me er maar beter niet op kan verheugen. Echt heel jammer. Ik hoop 8 april een mooie echo voor ons beide! 馃檹馃徎鉂わ笍 hier nog een foto van mijn testen trouwens. De laatste was op 18-3 Mijn nod op 9-3.

4 jaar geleden

Reactie op hippiemom91

Hey Daphne, Wat toevallig, wij hebben ook op 8 april de eerste echo. Ik be ...
Hey! Jaa ik had dus ook bij me eerste knal testen! De laatste heb ik vanmiddag gedaan en dat ia de duidelijkste tot nu toe.. ook ik geen kwaaltjes alleen heel moe meer eetlust en een kort lontje.. zolang ik geen bloed verlies heb en geen krampen ga ik er maar van uit dat het goed zit.

4 jaar geleden

Reactie op daphne1997xxx

Hey! Jaa ik had dus ook bij me eerste knal testen! De laatste heb ik vanmid ...
Hihi! Dat kort lontje herken ik ook! 馃檲 Denk dat dat een goede instelling is. Elke zwangerschap is anders en kan je niet vergelijken. Nu maar hopen dat tijd snel voorbij gaat.馃槉馃挭馃徎馃馃徎

4 jaar geleden

Kan je eigenlijk iets tegen de krampjes doen om het verminderen net als bij misselijkheid? Bij de misselijkheid kun je bv gember thee gaan drinken wat bij krampen en steken?

4 jaar geleden

Kan je eigenlijk iets tegen de krampjes doen om het verminderen net als bij ...
Ik maak altijd een pittenkussen warm bij krampen. Dit deed ik bij mn menstruatie ook altijd en in het begin van de zwangerschap...toen ik dacht dat de menstruatie er weer aan zat te komen...deed ik dat ook. Ik vond het altijd heel fijn. Nu geen last van krampen meer

4 jaar geleden

Buikpijn en misselijkheid:( kan niet slapennn

4 jaar geleden

Buikpijn en misselijkheid:( kan niet slapennn
Ik ook niet, vroeg wakker worden de afgelopen weken was fijn, maar 2:30u gaat te ver 馃槄

4 jaar geleden

Ik ook niet, vroeg wakker worden de afgelopen weken was fijn, maar 2:30u ga ...
Ik ook... ben al 2 uur wakker. Niet van de zenuwen, gewoon omdat ik niet moe ben. Straks testen of ik zwanger ben maar alle symptomen zeggen positief 馃

4 jaar geleden

Ik ook... ben al 2 uur wakker. Niet van de zenuwen, gewoon omdat ik niet mo ...
Spannend ! Dit waren oa ook mijn symptomen....! Laat je t weten ?

4 jaar geleden

Ik ook... ben al 2 uur wakker. Niet van de zenuwen, gewoon omdat ik niet mo ...
Laat je het ons weten? 馃槉 Hier ook al een week heel vroeg wakker! Standaard vanaf 6 uur en ik hoef er dan nog lang niet uit.

4 jaar geleden

Reactie op Ess87

Spannend ! Dit waren oa ook mijn symptomen....! Laat je t weten ?
Negatief!! Misschien toch nog te vroeg getest, ik ben erm beetje onregelmatig ongesteld... morgen weer testen dus!

4 jaar geleden

Mijn testen waren 1dag na NOD vrij duidelijk maar een knaller pas een aantal dagen tot week later. En mocht je nog niet veel klachten hebben, wees blij. Ik was met 4w3d bezorgd omdat ik bijna niks voelde naast gevoelige borsten,af en toe een krampje en vlaagje misselijkheid. En nu ik 6w3d en kan al 5dagen helemaal niks zo kotsmisselijk dat ik ben. Kan geen enkele geur meer verdragen,zelfs niet die van mijn deodorant of wasmiddel馃あ馃あ馃あ. Lust niks meer qua eten wat het allemaal erg moeilijk maakt.