5 Reacties

4 jaar geleden

We komen erdoor door elkaar er door heen te slepen! We hebben het daarom ook al aan de ouders verteld. Prettig het in deze tijd toch te kunnen delen. Ik durf er ook nog niet echt van te genieten tot ik 7 mei de echo heb gehad. Maar als het dan allemaal goed is is daar nog tijd genoeg voor! Nu maar proberen de tussentijd door te komen met zo min mogelijk stress!

4 jaar geleden

Reactie op Roos-Roos

We komen erdoor door elkaar er door heen te slepen! We hebben het daarom oo ...
Jaa ik heb ook gewoon de familie ingelicht en probeer ook wel te genieten en na te denken wat we willen qua kamer en hoe de verbouwing thuis eruit gaat zien maar vind het zo lastig her is echt een achtbaan. Zo dan kan ik zorgeloos ideeen voor de kamer bekijken en ander moment slaat de onzekerheid toe vooral in de avond als ik rust heb.

4 jaar geleden

Is blijkbaar niet overal hetzelfde qua regels ivm corona.. Ik ben 6w4d gistern mocht ik voor 1ste echo. Hartje zien kloppen 🤩

4 jaar geleden

Reactie op Lnj

Is blijkbaar niet overal hetzelfde qua regels ivm corona.. Ik ben 6w4d gis ...
Welke stad zit je? Ik woon in den bosch en heb half Brabant afgebeld voor een echo maar Niemand deed een echo. En ik zou best 1,5 zelfs 2 uur willen rijden om een echo te maken maar weet gewoon niet waar ik moet zijn 🙈

4 jaar geleden

Sterkte ermee, maar het belangrijkste is denk ik nu toch goed voor jezelf zorgen en ontspanning zoeken.. ik heb ook pas 11 mei de eerste echo, moet veel langer wachten als bij de eerste. Misschien kun je toch even bellen en je situatie uitleggen, misschien maken ze een uitzondering?