10 Reacties

2 jaar geleden

Gewoon lekker gaan... hij knapt op dus waarom niet. En zwemmen als t goed voelt, echt onderwater gaan ze toch niet. Tenminste ons kleintje niet. En anders overleg je dat met de ha of je wacht nog een dag extra met zwemmen.

2 jaar geleden

Ik zou ook lekker gaan! Verder opknappen kan ook daar. Ik zou wel voorzichtig zijn met water. Proberen oortjes zoveel mogelijk droog te houden, na zwemmen goed hoofdje en oortjes drogen en lekker een muts op als je daarna naar buiten gaat. Veel plezier!

2 jaar geleden

Precies zelfde bij ons en mij familie gaat vandaag ergens naar toe en ik kan hierdoor niet gaan. Maar ik heb geen antibiotica gekregen dokter zei liever niet. Koorts heeft ie niet meer maar hij is wel huilerig en beetje hangerig.

2 jaar geleden

Lekker gaan. Afleiding doet zo'n kleintje ook goed en de antibiotica neem je gewoon mee. Veel plezier en beterschap. 💕

2 jaar geleden

Lekker gaan wij hebben dit ook met onze dochter gehad. En ze heeft echt genoten en het was voor haar ook Afleiding. Vond het ook moeilijk maar ben blij dat we toch gegaan zijn

2 jaar geleden

Dankjewel! We hebben net de tassen gepakt en gaan morgen toch naar centerparcs 😊 hopelijk gaat het allemaal goed en als we gaan zwemmen gaan we alleen naar het baby badje. Hij heeft sinds gisteren geen koorts meer gehad, het eten gaat nog steeds niet helemaal goed, meer overal een klein beetje van terwijl hij normaal echt goed eet van alles. Hopelijk knapt hij snel weer op ook met de kuur🙏 mag ik nog wel paracetamol geven ook al heeft hij geen koorts? Heb het gisteren niet gegeven maar hij is wel soms heel huilerig en hangerig

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Dankjewel! We hebben net de tassen gepakt en gaan morgen toch naar centerp ...
Ik wil je wel een tip geven ik zou eerder in het grote bad gaan zwemmen met hem in een band als in het baby bad daar gaan ze juist in spetteren(tenminste die van ons🙈) en daar zitten meestal meer bacteriën in.

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Dankjewel! We hebben net de tassen gepakt en gaan morgen toch naar centerp ...
Ik hoop dat het leuk is voor jullie en dat het toch goed gaat

2 jaar geleden

Het was een hele leuke vakantie! We hebben er echt van genoten🥰 heerlijk weer gehad en zijn 2x gaan zwemmen en inderdaad in het grote bad gegaan met de babyfloat, hij vondt het helemaal geweldig! Hij is ook weer helemaal opgeknapt, krijgt tot morgen de antibiotica, maar is weer helemaal de oude. Zo blij dat we zijn gegaan❤ morgen weer richting huis

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Het was een hele leuke vakantie! We hebben er echt van genoten🥰 heerlijk ...
Oh wat fijn dat jullie genoten hebben gelukkig !!!!!!🥰