11 Reacties
5 jaar geleden
Ja! Hier ook! Maar ik had het tijdens de zwangerschap al en het is maar in 1 oor (zelfde als tijdens de zwangerschap), heb dus het gevoel dat het hormonaal is, maar ik hoop dat het snel over is!
5 jaar geleden
Reactie op dasksideofpink
Ja! Hier ook! Maar ik had het tijdens de zwangerschap al en het is maar in ...
Ik heb het denk ik overdag ook maar dan ben ik vaak afgeleid en “merk” ik het niet. Ik merk het pas als het “stil” is en ik in bed lig, herken je dit ook?
5 jaar geleden
Reactie op Denicevz1993
Ik heb het denk ik overdag ook maar dan ben ik vaak afgeleid en “merk” ik h ...
Nee, dat niet echt, ik heb het overdag, vooral s avonds denk ik. Heb het nu iig
5 jaar geleden
Ik heb het ook gekregen toen ik zwanger was.. na verloop van tijd trad het wat naar de achtergrond en had ik niet zoveel last ervan.
Nu heb ik er sinds een week heel erg last van, erg harde oorsuizingen 😩 Savonds maar ook overdag. Om gek van te worden.
Mijn kleine kan ook erg hard krijsen en mekkeren, denk dat het er daardoor is gekomen, helaas.
5 jaar geleden
Zou het misschien vermoeidheid kunnen zijn? Ik heb het ook en het wordt erger als ik erg moe ben!
5 jaar geleden
Oorsuizen heb ik altijd al gehad. Ik dacht altijd omdat ik in een lawaaierige/ rumoerige omgeving werk.
Maar inderdaad na m'n eerste zwangerschap leek ik ook gevoeliger voor geluid. Bijvoorbeeld ineens de radio of tv zachter zetten omdat het anders te hard staat. Ben dit toen gaan navragen bij de dokter en die zei tegen mij dat het best kan dat je gehoor scherper wordt omdat je alerter bent om de baby te horen als er wat is. Dus eigenlijk wel een natuurlijk fenomeen. Alleen soms vind ik het wel lastig omdat ik ook eerder het gevoel heb soort van overprikkeld te raken als er lang veel en harde geluiden zijn.