7 Reacties

4 jaar geleden

Hey verschilt per vrouw hoeveel HCG je aan maakt 😊 maak jezelf niet onzeker door te vergelijken met testen van andere vrouwen. Je ziet jouw lijntje heel duidelijk donkerder worden dus ik zou denken prima 😊!

4 jaar geleden

Reactie op november11

Hey verschilt per vrouw hoeveel HCG je aan maakt 😊 maak jezelf niet onzeke ...
Dankjewel voor je reactie. Maak mezelf echt gek :/

4 jaar geleden

Reactie op EvaM90

Dankjewel voor je reactie. Maak mezelf echt gek :/
Ja herkenbaar. Ik heb ook een tijdje om de dag getest om te kijken of m’n lijntje op liep 😬. Maar ik ga dat niet meer doen (hoop dat ik dat volhoud haha). Lijntje liep op, nu wachten tot de echo. Zit mezelf anders helemaal gek te maken 🤭 zolang ik niet bloed moet ik er maar op vertrouwen dat het goed gaat. 🤞🏻

4 jaar geleden

Reactie op november11

Ja herkenbaar. Ik heb ook een tijdje om de dag getest om te kijken of m’n l ...
Stom, hè, dat er geen reden is voor zorgen, maar dat we ons toch zorgen maken! Met mijn ex heb ik 3 jaar zonder enig resultaat geprobeerd, vandaar dat ik dit nu zo koester en een beetje controlebehoeftig doorschiet ;). Voelt als het enige in je leven waar je echt geen controle over hebt. En dan biedt zo'n testje een soort schijn controle. Wanneer heb jij je echo? Ik met 9 weken op 17 april pas.

4 jaar geleden

Reactie op EvaM90

Stom, hè, dat er geen reden is voor zorgen, maar dat we ons toch zorgen mak ...
Ja en vooral omdat je het niet anders dan met een lijntje kan controleren momenteel.. zou soms fijn zijn om van binnen te kunnen kijken haha maar helaas. Ik 16 april! Ben dan als het goed is 9 + 5 🤞🏻

4 jaar geleden

Reactie op november11

Ja en vooral omdat je het niet anders dan met een lijntje kan controleren m ...
Fingers crossed dat we dan een hartje zien kloppen!

4 jaar geleden

Ik vind die laatste wel een knaltest hoor!