5 Reacties

één jaar geleden

Ja toen mijn zoontje 8 maanden was voor een weekje naar turkije geweest met mijn man en zoontje was bij me moeder gebleven. Het deed echt wel goed 😊 en hij zat toch in goede handen.

één jaar geleden

Wij gaan volgende maand er een klein weekje tussenuit zonder ons zoontje. Hebben we even nodig. Een van mijn vriendinnen vond dit absoluut niet kunnen. Heb me er slecht door gevoeld. Maar in mijn omgeving wordt dat wel gedaan (mijn ouders deden het, mijn zus ook). We gaan wrsl 4 a 5 dagen, naar europapark en omgeving.

één jaar geleden

Reactie op Lolie84

Wij gaan volgende maand er een klein weekje tussenuit zonder ons zoontje. H ...
Dat is precies waar ik ook tegenop zie...die reacties van mensen om mij heen (hoewel ik mij normaal gesproken nooit iets van anderen aan trek merk ik toch dat wanneer het op opvoeding etc. aan komt ik iets gevoeliger hiervoor ben.) Het lijkt mij ook heerlijk om even quality time met je partner te hebben en alleen maar even rekening te hoeven houden met wat je zelf wil en nodig hebt😅. Fijne vakantie alvast!

één jaar geleden

Ik ben toevallig een week geleden 5 dagen naar Spanje geweest met een vriendin. Papa was wel thuis met onze dochter. Ik vond het soms wat lastig en miste haar wel maar aan de andere kant heb ik enorm genoten! Mensen hebben toch wel een mening over je! Wat je ook doet!

één jaar geleden

Ja hoor! Ben in mei een week weg geweest met 2 vriendinnen. Was heerlijk! Wil dit jaar weer. Zo fijn om even jezelf weer te kunnen zijn. Voelde me daarna echt weer vol energie zitten!