43 Reacties

4 jaar geleden

Wij maken een foto collage in een lijstje van A4 grote. Ik heb nog een zoontje uit me vorige relatie en heb hem zelf gefotografeerd van de week dat hij grote broer gaat worden, Alleen weet hij het zelf nog niet (ken gelukkig nog niet lezen 😅) anders weet de hele wereld het al direct. We hebben volgende week vrijdag de echo, helaas zonder me vriend. Die foto van me zoontje, samen met de echo foto en een foto van ons 3e met echo. En die 3 foto's in het lijstje doen en dan geven

4 jaar geleden

Ik vind dit wel erg schattig😍

4 jaar geleden

Mijn ouders krijgen een fotolijstje met een tekst erin wat ons mam altijd tegen mij zei: wie er aan begint krijgt een kind, wie niet waagt blijft altijd Maagd. November 2020. Mijn schoon moeder krijgt een kaartje van de echo foto met november 2020 erbij geschreven. Mijn opa en oma, krijgen een brief met de echo foto. Voor hun wordt het dan de 4de generatie, waar ze al lang op zitten te wachten, dus dat is wel speciaal. Werk in de ouderenzorg waar het corona virus heerst. Dus kan het ze helaas niet persoonlijk vertellen, wat ik heel jammer vindt vooral bij mijn opa en oma.

4 jaar geleden

Reactie op Driesje

Ik vind dit wel erg schattig😍
Ik zat ook te denken aan deze! (Alleen ga ik het dan zelf maken)

4 jaar geleden

Wij gaan een illustratie laten maken van ons "nieuwe" gezin, in een lijst en dan mag onze dochter het geven😍

4 jaar geleden

Ik zie net deze voorbij komen op insta, dit is ook wel heel leuk en toepasselijk haha 😅

4 jaar geleden

Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn oma is opgenomen in het ziekenhuis met een longontsteking.. dit is al de zoveelste longonsteking in redelijk korte tijd. Ik ben pas 5+5 en we wilde het de opa's en oma's pas vertellen na de vroege echo of het telefonische gesprek (ivm corona gaat de echo op 9 april waarschijnlijk niet door..). Ik wil ook niet meteen van het ergste uitgaan, maar ik wil haar zo graag kunnen vertellen dat ze overgrootoma wordt.. Hopen dat ze snel weer uit het ziekenhuis is en we het haar gewoon thuis kunnen vertellen met 8 weken. Anders moeten we iets gaan bedenken om het haar toch binnekort in het ziekenhuis te kunnen vertellen..

4 jaar geleden

Zij kregen te horen dat hun oppas middag op hun andere kleinzoon (van mijn broer) voorlopig niet door gaat. Ik wilde ze een beetje goed nieuws brengen. Ging langs en zei: heb een goede fles wijn mee! (Er vloeiden tranen 😂)

4 jaar geleden

Maandag de eerste echo, daarna vertellen we het onze ouders en zusjes! We hebben kistjes (doosjes) gekocht, daarin hebben we een rompertje gedaan met de tekst hoera jullie worden opa en oma opgestreken. Dan plakken we de echo erin en doen we wat hartsnoepjes in. Wij geven onze ouders regelmatig een bloemtje. Nu zeggen we gewoon, een kleinigheidje, weer is wat anders dan een bloemetje!

4 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Ik zat ook te denken aan deze! (Alleen ga ik het dan zelf maken)
Jup ik ook haha

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem1996

Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn oma is opgenomen in het ziekenhu ...
Sterkte ik duim voor je

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Zij kregen te horen dat hun oppas middag op hun andere kleinzoon (van mijn ...
Hoi. Waar heb je de wijnfles of etiket gekocht? Vind het een erg leuk idee!

4 jaar geleden

Ik heb een broodplank gekocht voor mijn vader en moeder, met hierop goedemorgen opa en goedemorgen oma met een nijntje afdruk erop! Kunnen ze altijd gebruiken en ik ben fan van nijntje dus vond het erg toepasselijk 😅😂

4 jaar geleden

Ik heb nog net voor de corona crisis het mijn ouders al verteld. We gingen een weekend weg in een chalet en ik had met het park afgesproken dat ze een versierde kinderstoel neer zouden zetten in ons chaletje... Mijn ouders eerst naar binnen en m'n moeder zei meteen huh we zitten in een verkeerd huisje! Wat stom Ik reageerde heel nonchalant met: nee hoor Toen was het huilen natuurlijk ;) De rest van de familie nog niet gezien helaas moeten nog even kijken hoe we het gaan doen. Wel heel graag live dus ik hoop dat we snel elkaar weer zien (heb 20 april eerste echo, dan ben ik 12 weken. Helaas zonder partner... Toen ik het mijn ouders vertelde had ik net 1 dag er voor een positieve test maar ik ken mezelf en kon het sowieso geen weekend voor me houden dus daarom maar de kinderstoel actie meteen voor gebeld)

4 jaar geleden

Pff weet even niet of het hier kan maar moet het even kwijt.. anderhalf uur geleden tehoren gekregen dat mijn oma dus positief is getest op corona.. mijn vader is afgelopen zondag nog bij mijn opa en oma geweest en blijkbaar heeft mijn opa deze week ook nog koorts gehad. Mijn man en ik hebben afgelopen dinsdag aan mijn ouders en zusje verteld dat we zwanger zijn en dus hebben we contact gehad. Ook toen we het nieuws net kregen was ik bij mijn moeder. Mijn werk heb ik net gebeld met de vraag wat te doen, ik werk in de psychiatrie met kwetsbare clienten, omdat ik dus ook net zwanger ben. Mag gelukkig thuis blijven vanavond met betaald verlof, maar maak me gewoon zorgen om mijn kindje maar ook om mijn oma.. ben in twijfel of we het mijn opa en oma toch maar moeten vertellen of nog even afwachten..

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem1996

Pff weet even niet of het hier kan maar moet het even kwijt.. anderhalf uur ...
Pfff, wat een ongelofelijk nare situatie! Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Pfff, wat een ongelofelijk nare situatie! Sterkte!
Dankje!

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem1996

Pff weet even niet of het hier kan maar moet het even kwijt.. anderhalf uur ...
Veel sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Zij kregen te horen dat hun oppas middag op hun andere kleinzoon (van mijn ...
Waar heb je deze laten maken? Superleuk!

4 jaar geleden

Ik vind het zo onpersoonlijk om niet langs te gaan... Maar in deze tijden ga je ook niet gezellig op de koffie bij elkaar. Oorspronkelijke plan was om het misschien op de verjaardag van m’n jongste te laten weten. Maar met zijn allen vieren zit er sowieso niet in en ook nog de vraag of de echo wel door kan gaan (ik snotter/hoest). Heb opzich wel een leuk idee voor een fb aankondiging. Foto’s van de jarige job en dan een foto ertussen met allebei de kids een tekst op een T-shirt ofzo. Maar ga dan gelijk gehaat krijgen dat ik het mensen niet persoonlijk heb laten weten. Hoe doe je dat? Bel je dan gewoon op? Zet je een pakketje voor de deur?