43 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Driesje

Ik vind dit wel erg schattig😍
Voor mijn oma heb ik daar het volgende rijmpje van gemaakt 🥰:

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem1996

Pff weet even niet of het hier kan maar moet het even kwijt.. anderhalf uur ...
Geen leuke situatie. Ik zou het ze wel vertellen dan, voor hun wel een lichtpuntje indien ze ziek zijn of zich slecht voelen moesten voelen. Wie weet geeft hun dit extra kracht in deze tijd. Best uw gevoel volgen want is voor iedereen anders natuurlijk

4 jaar geleden

Ik ga gewoon bij ze langs. We hebben nog geen lockdown gelukkig. Net juist 2 rompertjes gekocht om in te pakken voor mijn ouders en mijn schoonouders. We blijven niet te lang en we houden afstand. Gelukkig hebben we nog even, wil wachten tot ik de 8 weken echo gehad heb.

4 jaar geleden

Deze gekocht met bijpassend mutsje.

4 jaar geleden

Als deze situatie blijft geef ik de kados af aan de deur . Vind ik toch net iets persoonlijker dan via FaceTime .. Logeer koffertje voor de ouders. Rompertje voor me broer en zussen ( voor nichtjes)

4 jaar geleden

Reactie op Anna | Moderator

Voor mijn oma heb ik daar het volgende rijmpje van gemaakt 🥰:
Wat leuk zeg!

4 jaar geleden

Deze voor m'n 2ling zus gemaakt en het zelfde geven aan mijn moeder en broertje met "Oma S.." en "Oompie M.." op de onderste regel.

4 jaar geleden

Zo beter te lezen dan op vorige foto. (tekst: "Deze test was niet voor het nieuwe corona virus.. Tante&oom to be?!"

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem1996

Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn oma is opgenomen in het ziekenhu ...
Wat vervelende situati. T liefst wil je het persoonlijk aan haar vertellen. Sterkte

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem1996

Pff weet even niet of het hier kan maar moet het even kwijt.. anderhalf uur ...
Oh wat een nare situatie. Ten eerste hoop ik ddat je omagied is ipgevangen en verzorgd wordt. Je angst snap ik. Op mn werk is ook iemand met corona verschijnselen..in de zelfde grote ruimte werkte ik ook en daar waren veel grieperige mensen. Nu zelf week thuis met dikke griep en zoontje ziek maar bijne beter. Hoe dicht ben ik bij die persoon geweest etc.. 6 weken nu zwanger, zogenaamd heeft een foetus er geen last van maar dat vind ik erg kortzichtig. Als de moeder ziek is moet t lichaam hard werken om het virus te bestrijden en je kindje te laten groeienuitputtingslag. En uiteindelijk gaat het wel ten koste van die kleine als moeders uitgeput raakt.

4 jaar geleden

Reactie op Amy2

Ik zie net deze voorbij komen op insta, dit is ook wel heel leuk en toepass ...
Haha

4 jaar geleden

Reactie op Rosa ter Steege

Zo beter te lezen dan op vorige foto. (tekst: "Deze test was niet voor het ...
Ben ik heel dom als ik niet weet wat dat linker ding is?🤔😇

4 jaar geleden

Ben ik heel dom als ik niet weet wat dat linker ding is?🤔😇
Ik ken het linkse ook niet 😂

4 jaar geleden

Ben ik heel dom als ik niet weet wat dat linker ding is?🤔😇
Haha o nee zeker niet dom! Dat is Daysy, daar heb ik het afgelopen half jaar elke ochtend mijn temperatuur mee gemeten waardoor ik precies inzicht had op mijn cycles. Met groen lichtje betekend veilige dagen (niet vruchtbaar) rood is vruchtbare dag. Je kunt er zelf op de app ook precies zien 'o temp is nog boven de 36,3 Dan wordt ik vandaag nie ongesteld etc. (Verschilt per persoon uiteraard) en wanneer je ovulatie precies plaatsvindt . Erg interessant! Ook mooie natuurlijke manier van anticonceptie , al mag dat niet zo genoemd worden aangezien het apparaatje je voor niets beschermt : alleen aangeeft wanneer het niet veilig is. Betrouwbaarder dan de pil als je naar de lampjes luistert! Rood onveilig Orange onzeker dus onveilig en groen veilig Alle kleurtjes knipperen = mogelijk zwanger! Alle kleurtjes constant = nu zeker weten zwanger!! Erg leuk vind ik zelf

4 jaar geleden

Reactie op Rosa ter Steege

Haha o nee zeker niet dom! Dat is Daysy, daar heb ik het afgelopen half jaa ...
Ouh super leuk! Kende ik niet 🥰

4 jaar geleden

Ik kende het wel maar wist niet dat het er zo uitzag😃

4 jaar geleden

Reactie op hannahw

Hoi. Waar heb je de wijnfles of etiket gekocht? Vind het een erg leuk idee! ...
Ontworpen op YourSurprise 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Angela_Obrie

Waar heb je deze laten maken? Superleuk!
Thanks! 😊

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Ik vind het zo onpersoonlijk om niet langs te gaan... Maar in deze tijden g ...
Ik heb ze opgebeld. Kon echt niet wachten en ze wonen aan de andere kant van nederland.

4 jaar geleden

Ik heb voor mijn dochter een shirtje gekocht met " this little princess is becoming a big sister! "