28 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Spiegeltje20

Kijk even bij herstel knip. Daar heb ik het in mn eigen toppic gezet 😀
Vandaag bezoekje ziekenhuis gehad. Bij mij zat er wild vlees. Verloskundige kon niets doen. Ziekenhuis heeft het aangestipt. Reactie van mijn lichaam op de hechtingen. Zichtbare hechtingen zijn verwijderd.

3 jaar geleden

Bij mij waren de hechtingen na 5 dagen ook los gegaan en was de wond gaan wijken. Ik was me rot geschrokken, dacht dat het nooit meer goed zou komen. Maar het is me alles meegevallen, ik heb het veel aan de lucht laten drogen en calendula spray gebruikt. Na 2 a 3 weken was het weer netjes aan elkaar gegroeid.

3 jaar geleden

Bij mij was de wond ook wat open gegaan. Vroedvrouw zei dat dit vanzelf zou genezen. Ik deed een lepel kamillosan in water om te spoelen. Werkt wat ontsmettend en daarna laten drogen aan de lucht. Ondertussen is de wond mooi dicht.

3 jaar geleden

Wat naar om alle berichtjes te lezen over de wonden☹️ Ik ben afgelopen maandag toch geopereerd aan mijn wond. De ingreep duurde ongeveer 30 minuutjes. En oh wat was het pijnlijk tot vanochtend! Mijn arts zei dat opnieuw hechten een “nieuw inzicht” is. Hij heeft diverse onderzoeken gedaan en is van mening dat opnieuw hechten sneller geneest. Men vind dat het nog steeds vanzelf moet genezen maar dat kan erg lang duren! Ik kan zijn inzicht/mening nog niet bevestigen.. ik hou jullie over een paar daagjes weer op de hoogte💖

3 jaar geleden

Reactie op Kimberley001

Wat naar om alle berichtjes te lezen over de wonden☹️ Ik ben afgelopen maan ...
Plaatselijke verdoving of volledig weg? Ik heb maandag gesprek in het ziekenhuis

3 jaar geleden

Reactie op Spiegeltje20

Plaatselijke verdoving of volledig weg? Ik heb maandag gesprek in het zieke ...
Ik heb een ruggenprik gekregen dus ik was vanaf me onderbuik naar beneden toe verdoofd. Ik las in de andere topic ‘herstel knip’ dat bij jou ook de volledige wond open is. Dat was bij mij ook het geval!

9 maanden geleden

Reactie op Kimberley001

Wat naar om alle berichtjes te lezen over de wonden☹️ Ik ben afgelopen maan ...
Hi, ik las dat je het opnieuw hebt laten hechten. Is het nadien dan wel snel genezen? Hier staat er een deel van mijn knip terug open en zit momenteel op antibiotica maar ze zeggen ook dat het van zelf moet genezen, maar ik kan niet eens meer neerzitten en zou liever hebben dat ze hechten.

8 maanden geleden

Reactie op SKant

Hi, ik las dat je het opnieuw hebt laten hechten. Is het nadien dan wel sne ...
Hoe is het bij jou afgelopen? Ik zit al 5 weken met een open wond en natuurlijk zitten wil niet. Ik kom op wond controle bij de gynaecoloog maar kan pas over twee weken weer terecht.. ik wil opnieuw gehecht worden maar dat willen ze niet doen pff :( is t bij jou goed gekomen?