Opnieuw zwanger na curretage???

Antoinette1983
19 dagen geleden
Volgen
Na een zwangerschap van ruim 9 weken heb ik op 13 januari een miskraam gehad. Het hartje was met 6 weken gestopt, net na de eerste echo. Op 17 januari heb ik een curretage gehad omdat ik te veel bloed verloor. Vorige maand ongesteld geweest, fijn dat mijn lichaam zichzelf hersteld heeft. Gisteravond, op dag 29, een zwangerschapstest gedaan. Je moet wel héél goed kijken maar wij zien een heel licht streepje... 🤗 Foto is gemaakt binnen 5 minuten na testen. Spannend... we durven nog niet te hard te juichen. Maar het is zo welkom... 💕
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Dienepien
19 dagen geleden
kan dit niet nog hormonen zijn van de mk?
  • Rapporteren
Antoinette1983
19 dagen geleden
Reactie op Dienepien
kan dit niet nog hormonen zijn van de mk?
Nee, ik ben 4 weken na de miskraam weer ongesteld geworden, heb toen ook een test gedaan die écht negatief was.
  • Rapporteren
Dienepien
19 dagen geleden
Reactie op Antoinette1983
Nee, ik ben 4 weken na de miskraam weer ongesteld geworden, heb toen ook een test gedaan die écht negatief was.
dan een voorzichtige gefeliciteerd
  • Rapporteren
Ddbd
19 dagen geleden
Miss is je hcg hormoon aan het afdalen ik zou over paar dagen nog 1 doen ik heb dt ook gehad uit eindelijk werd ie steeds lichter en lichter
  • Rapporteren
Antoinette1983
19 dagen geleden
Reactie op Ddbd
Miss is je hcg hormoon aan het afdalen ik zou over paar dagen nog 1 doen ik heb dt ook gehad uit eindelijk werd ie steeds lichter en lichter
Ik denk dat ie juist nog stijgend is. Maar ik ga zeker nog een test doen komende week.
  • Rapporteren
Bitterballetje
19 dagen geleden
Gefeliciteerd! Ik vind echt niet dat hij moeilijk te zien is hoor. Die van mij kon je eerst niet eens zien op de foto. Hoop dat het deze keer goed gaat voor jullie en dat je ervan kan genieten! :)
  • Rapporteren
Lilian89
19 dagen geleden
Ik ben ook direct na een currettage zwanger geworden dus het kan zeker 😊
  • Rapporteren
Antoinette1983
19 dagen geleden
Reactie op Ddbd
Net toch nog een test gedaan, word toch een beetje onzeker na alle wisselende reacties. Maar mijn gevoel zit er niet naast, streepje wordt al donkerder, we zijn weer ZWANGER!
  • Rapporteren
Baby0907
19 dagen geleden
Net toch nog een test gedaan, word toch een beetje onzeker na alle wisselende reacties. Maar mijn gevoel zit er niet naast, streepje wordt al donkerder, we zijn weer ZWANGER!
Spannend zeg 🥰🥰🥰
  • Rapporteren
SuzanK
19 dagen geleden
Super fijn 😊 gefeliciteerd!
  • Rapporteren
souhaila_Hocine
19 dagen geleden
Overduidelijk zwanger, gefeliciteerd
  • Rapporteren
hippiemom91
18 dagen geleden
Zo zag mijn eerste test er ook uit en 4 dagen later een knaltest! Dus gefeliciteerd🎉 geniet ervan!!
  • Rapporteren
joycee
17 dagen geleden
Wauww super gefeliciteerd probeer ervan te genieten ik heb precies hetzelfde gehad in november de eerste echo gehad bleek dat het gestopt was met groeien 2 keer pillen gehad om een miskraam op te wekken heeft niet mogen werken toen 24januari curatage gehad en Hb vanmorgen getest en ja een heel klein streepje😁
  • Rapporteren