8 Reacties
2 jaar geleden
Ik begrijp je gevoel heel goed, maar zou je niet een halve dag of paar uur samen kunnen doen, dat je van elkaar kan zien hoe je het doet? Dit vind ik altijd wel prettig.
2 jaar geleden
Misschien eerst een uurtje proberen en kijken hoe dat gaat of diegene bij jullie thuis uitnodigen en samen voor je kindje zorgen en kijken hoe diegene dat doet.
Wij doen dit persoonlijk ook zo met mensen in onze omgeving die op ons zoontje willen passen. Bij ons zoontje zit er vooral een geboortetrauma, waardoor hij niet iedereen tolereert. Maar eerlijk gezegd voor ons ook een kans om te zien hoe mensen met ons zoontje omgaan.
Ik denk echter wel dat je gevoel wel vaak klopt. Maar als je het eens probeert en het was niet zo'n succes, weet je dat natuurlijk ook weer.
2 jaar geleden
Als ik niet van ienand op aan kan, laat ik diegene niet op onze dochter passen. Zo is mijn zusje een fantastische tante, maar niet geschikt om een dag op Luna te passen (en dat benoemt ze zelf gelukkig ook). Wij hebben een kleine groep mensen om ons heen die eventueel kunnen bijspringen en anders doen we het zelf. Is het misschien een idee om contact te leggen met andere ouders van de opvang? Misschien valt er ongeveer om en om wat te regelen.