12 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook sinds 2 dagen, ze is enorm opstandig, word boos, huilt om niets. Gooit ook met spullen, en luistert enorm slecht. Onze dochter word 5nov 1 jaar. Ik blijf haar aanspreken, en nee zeggen, en als ze boos word laat ik haar boos worden en negeer ik dat.

2 jaar geleden

Reactie op lizadenhaan

Wij hebben dit ook sinds 2 dagen, ze is enorm opstandig, word boos, huilt o ...
Zit er dus niet alleen midden in馃き

2 jaar geleden

Hier onze zoon.. 21 nov word die 1. Drama gewoon. Dan wil die uit de box op de grond spelen. Niet goed. Weer in de box niet goed. Knuffelen ook niet goed. Tsja..Ik zet vaak maar muziek op van juf roos of ebi kids. Soms werkt het dan gaat die mee "zingen" of beetje dansen. Verder pppff ik weet het niet. En lees gezellig mee

2 jaar geleden

Ja, hier ook! 8 november wordt Bibi 茅茅n! Ik lees mee. Is dit de vervroegde peuterpubertijd?馃槱 Bestaat er een dreumes pubertijd?馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Ja, hier ook! 8 november wordt Bibi 茅茅n! Ik lees mee. Is dit de vervroegde ...
Haha nou blijkbaar is die er wel aan de reacties te zien 馃き

2 jaar geleden

Mij zoontje word ook 1 op 6 november en het is echt een draak de laatste dagen inderdaad niks is er goed 馃槕

2 jaar geleden

Hier ook! 7 november wordt ze 1. Ik probeer er ook niet te veel aandacht aan te geven en haar af te leiden met speelgoed oid.

2 jaar geleden

Hier ook vind het soms maar lastig

2 jaar geleden

Reactie op R188

Hier ook vind het soms maar lastig
Ja vind het hier soms ook lastig ook omdat we echt 1 op 1 zijn. En ik niet op iemand kan terug vallen die het wat kan overnemen, of mij daar in kan vertellen doe het zo of zo. Vandaar ook mijn vraag hoe gaan andere er mee om.

2 jaar geleden

Ze is misschien zich al aant voorbereiden op de fase van ik ben 1 en ik zeg neen

2 jaar geleden

Reactie op lambi

Ze is misschien zich al aant voorbereiden op de fase van ik ben 1 en ik zeg ...
Bij ons komt die pas met 2 jaar 馃ぃ Ik ben twee en ik zeg nee. 馃檭

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Bij ons komt die pas met 2 jaar 馃ぃ Ik ben twee en ik zeg nee. 馃檭
Hihi toen het weg was kwam ik tot het besef dat ik een jaar te vroeg was.