Opstandig en niks is goed

SandraLivv
één maand geleden
Volgen
Sinds een paar dagen is mijn dochter behoorlijk opstandig Snel boos, piepen om niks, trekt gezichten om te laten zien dat ze het er niet mee eens is, laat zich uit frustraties vallen, met spullen gooien. Echt een drama queen 👑, handen heb je er vol aan 🤭 zitten we weer in een bepaalde fase, 6 november word ze 1. En zo ja hoe gaan jullie als ouders hier mee om, vaak probeer ik er niet te veel aandacht aan te besteden, maar merk ook wel eens dat als ik er geen aandacht aan besteed dat ze alleen maar bozer word.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
lizadenhaan
één maand geleden
Wij hebben dit ook sinds 2 dagen, ze is enorm opstandig, word boos, huilt om niets. Gooit ook met spullen, en luistert enorm slecht. Onze dochter word 5nov 1 jaar. Ik blijf haar aanspreken, en nee zeggen, en als ze boos word laat ik haar boos worden en negeer ik dat.
  • Rapporteren
SandraLivv
één maand geleden
Reactie op lizadenhaan
Wij hebben dit ook sinds 2 dagen, ze is enorm opstandig, word boos, huilt om niets. Gooit ook met spullen, en luistert enorm slecht. Onze dochter word 5nov 1 jaar. Ik blijf haar aanspreken, en nee zeggen, en als ze boos word laat ik haar boos worden en negeer ik dat.
Zit er dus niet alleen midden in🤭
  • Rapporteren
Mimmie80
één maand geleden
Hier onze zoon.. 21 nov word die 1. Drama gewoon. Dan wil die uit de box op de grond spelen. Niet goed. Weer in de box niet goed. Knuffelen ook niet goed. Tsja..Ik zet vaak maar muziek op van juf roos of ebi kids. Soms werkt het dan gaat die mee "zingen" of beetje dansen. Verder pppff ik weet het niet. En lees gezellig mee
  • Rapporteren
Sannecl92
één maand geleden
Ja, hier ook! 8 november wordt Bibi één! Ik lees mee. Is dit de vervroegde peuterpubertijd?😩 Bestaat er een dreumes pubertijd?😅
  • Rapporteren
SandraLivv
één maand geleden
Reactie op Sannecl92
Ja, hier ook! 8 november wordt Bibi één! Ik lees mee. Is dit de vervroegde peuterpubertijd?😩 Bestaat er een dreumes pubertijd?😅
Haha nou blijkbaar is die er wel aan de reacties te zien 🤭
  • Rapporteren
CharlotteArda
één maand geleden
Mij zoontje word ook 1 op 6 november en het is echt een draak de laatste dagen inderdaad niks is er goed 😑
  • Rapporteren
EllieB
één maand geleden
Hier ook! 7 november wordt ze 1. Ik probeer er ook niet te veel aandacht aan te geven en haar af te leiden met speelgoed oid.
  • Rapporteren
R188
één maand geleden
Hier ook vind het soms maar lastig
  • Rapporteren
SandraLivv
één maand geleden
Reactie op R188
Hier ook vind het soms maar lastig
Ja vind het hier soms ook lastig ook omdat we echt 1 op 1 zijn. En ik niet op iemand kan terug vallen die het wat kan overnemen, of mij daar in kan vertellen doe het zo of zo. Vandaar ook mijn vraag hoe gaan andere er mee om.
  • Rapporteren
lambi
één maand geleden
Ze is misschien zich al aant voorbereiden op de fase van ik ben 1 en ik zeg neen
  • Rapporteren
Liescodeluxe
één maand geleden
Reactie op lambi
Ze is misschien zich al aant voorbereiden op de fase van ik ben 1 en ik zeg neen
Bij ons komt die pas met 2 jaar 🤣 Ik ben twee en ik zeg nee. 🙃
  • Rapporteren
lambi
één maand geleden
Reactie op Liescodeluxe
Bij ons komt die pas met 2 jaar 🤣 Ik ben twee en ik zeg nee. 🙃
Hihi toen het weg was kwam ik tot het besef dat ik een jaar te vroeg was.
  • Rapporteren