Orgasme

Melanie Maria
16 dagen geleden
Volgen
Hey allen, Ik heb nu twee keer een orgasme gehad, waarna ik daarna enorme krampen kreeg in m'n baarmoeder en bloedverlies. Ik heb op internet meerdere bronnen gelezen dat dit kan voorkomen, maar echt handig is het niet. Door de hormonen kan ik elk moment van de dag mijn partner wel bespringen; maar heb nu wel de angst dat het weer gaat bloeden. De eerste keer - een paar dagen geleden - was het nog niet gezien als actie:reactie, maar nu komen we erachter dat druk op de baarmoeder hoogstwaarschijnlijk de oorzaak is. Zijn er vrouwen die het herkennen / tips hebben / idee hoe lang het aanhoudt? Ik ben nu 5+6. Liefs !
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
16 reacties
Michelle815
16 dagen geleden
Wij hebben 9 miskramen achter de rug Bij elke zwangerschap sex gehad de langste zwangerschap was 10 weken Die ging fout door een andere reden maar de andere 8 ging t telkens fout nadat we sex hebben gehad eigenlijk Dus dat hebben we nagevraagd aan de dokter die zei dat dit absoluut niet de oorzaak kon zijn Later hebben we ergens anders gelezen en gehoord dat je bij meerdere miskramen absoluut dus geen sex .mocht hebben omdat er dan weer een miskraam zou komen Weten we dus pas sinds kort Ik weeg niet of t waar is Maar nu ben ik 4+6 zwanger en hebben niks meer gedaan tot nu toe nog alles goed gelukkig
  • Rapporteren
Mx3
16 dagen geleden
Ik herken het gedeeltelijk. Gelukkig geen bloeding, maar wel heftige kramp. Ik laat het voorlopig maar even achterwege!
  • Rapporteren
Ramona07
16 dagen geleden
Hoi ik had dit ook steeds. En zelfs tijdje na de seks kan je weer krampen krijgen. Volgens de VK is dit heel normaal en het beetje bloedverlies daarna ook.
  • Rapporteren
JolienDW-24
16 dagen geleden
Die kramp heb ik ook heel hevig!
  • Rapporteren
Melanie Maria
16 dagen geleden
Reactie op Ramona07
Hoi ik had dit ook steeds. En zelfs tijdje na de seks kan je weer krampen krijgen. Volgens de VK is dit heel normaal en het beetje bloedverlies daarna ook.
Oh fijn om te horen dat het normaal is. Kan het kwaad het bloedverlies?
  • Rapporteren
Miertje08
16 dagen geleden
Kramp had ik ook! En ik ben blij dat ik niet de enige ben die mn vent steeds wil bespringen... Geen bloedverlies hier
  • Rapporteren
Butterflyke
16 dagen geleden
Oh wat ben ik gelukkig om dit te lezen. Gister ben ik ook lekker klaargekomen en nadien toch wel goede seks met de partner. Na afloop een beetje helder bloed gezien.. Meteen in paniek omdat er hier ook een topic loopt over bloedverlies... Enkel tijdens de seks had ik dit. Nadien s avonds rustig gevreeen en niks aan de hand. Ik ben nu tochwat gerust gesteld om dit hier te lezen. Laat onze hormonen maar de hoogte in gaan en genieten nu het nog kan. Later met de dikke buik 😁
  • Rapporteren
AngelRinoa87
16 dagen geleden
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook flink huisgehouden zeg maar 🙈. Ik kreeg ook krampen na de orgasme. Gelukkig geen bloedverlies (al werd mij verteld dat het kan komen doordat je bloed beter stroomt en er dan een bloedvaatje kan knappen) Bij de meeste is het onschuldig (alleen bij twijfel zou ik wel overleggen en ook datgene wat je gelezen of gehoord hebt melden).
  • Rapporteren
Me87
16 dagen geleden
Vk heeft me van te voren verteld dat de krampen normaal zijn als je zwanger bent en een orgasme krijgt.
  • Rapporteren
luucje96
16 dagen geleden
Ik had ook erge kramp na een orgasme, maar nog geen bloedverlies gehad.. Schrok ook erg van de pijn. 😕
  • Rapporteren
Mama Maja
15 dagen geleden
Ik ben nu 7 weken en 5 dagen, maar herken me hier echt niet in. Heb totaal geen zin in seks doordat ik me vooral ‘s avonds slecht voel 🙈 voel me er zelfs bijna schuldig over. Wel al over gehad en gelezen dat dat wel vaker voorkomt en met 13 weken de lusten weer terug zullen komen. Maar in ieder geval fijn om te weten dat je dus krampen kan krijgen en wellicht wel wat bloed.
  • Rapporteren
DiedeB
15 dagen geleden
Reactie op Mama Maja
Ik ben nu 7 weken en 5 dagen, maar herken me hier echt niet in. Heb totaal geen zin in seks doordat ik me vooral ‘s avonds slecht voel 🙈 voel me er zelfs bijna schuldig over. Wel al over gehad en gelezen dat dat wel vaker voorkomt en met 13 weken de lusten weer terug zullen komen. Maar in ieder geval fijn om te weten dat je dus krampen kan krijgen en wellicht wel wat bloed.
Hier ook totaal geen zin meer. 🙆🏼‍♀️ Hopelijk verandert dit nog, want 9 maanden is laaaaaang. 😉
  • Rapporteren
Linsey89
15 dagen geleden
Reactie op Mama Maja
Same here! Toch even aan toe gegeven en bij de orgasme inderdaad ook een kramp achtig menstruatie gevoel, gelukkig geen bloed ofzo.
  • Rapporteren
ElienvdL
15 dagen geleden
Harde baarmoeder is normaal. Bij bloedverlies een standje kiezen dat je niet heel "diep" gaat. De baarmoedermond is super goed doorbloed en daar kan gemakkelijk een haarvaatje kapot gaan. Mocht je het niet vertrouwen even contact opnemen met de verloskundige.
  • Rapporteren
Evs90
15 dagen geleden
Hier is seks echt niet aan de orde, ik voel me daar niet goed genoeg voor 😜 ik weet nog met de zwangerschap van mijn zoontje dat ik tot 't einde niet kon (kon ook echt niet, was te ziek) en toen juist wel wilde met de kans dat de bevalling spontaan zou starten haha. Toen wilde mijn vriend alleen niet meer.. Dat was even jammer.
  • Rapporteren
Ramona07
15 dagen geleden
Reactie op Melanie Maria
Oh fijn om te horen dat het normaal is. Kan het kwaad het bloedverlies?
Nee kan geen kwaad. Ik was ook bezorgd maar je lichaam is er natuurlijk gewoon op gemaakt. Dat je seks kan hebben. Gebeurd verder niets.
  • Rapporteren