13 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Was een paar weken terug ook een topic over: wat aan met zwemmen? Staan vee ...
O echt zal even opzoeken
2 jaar geleden
Ik ben net terug van vakantie en onze zoon kon helemaal zelfstandig dobberen in de zee/zwembad door de combinatie van zwembandjes met een drijfpakje aan of zwembandjes en een kurkenband om zijn buik. Geweldig!!! Enkel bandjes was nog onvoldoende. Hier een foto van het pakje en de bandjes!
2 jaar geleden
Reactie op babytan
Ik ben net terug van vakantie en onze zoon kon helemaal zelfstandig dobbere ...
Zo iets zat ik ook aan te denken aangezien natuurlijk alleen met bandjes nog voorover kunnen gaan. Ik zal eens op onderzoek uit ☺️
2 jaar geleden
Reactie op Lolie84
Hier wil mijn zoontje niets aan... geen bandjes en geen puddle jumper. We h ...
Dat is lastig dan inderdaad. Ons zoontje had door dat het fijn was in de zee, maar ik herken het van hem in een band laten zakken. Dat vond hij vreselijk. zo’n puddle jumper was onze zoon nog te groot trouwens!
2 jaar geleden
Hier gewoon simpele bandjes van Decathlon. Op advies van de juf van peuterzwemmen. In het begin wilde hij ze echt niet om. Maar opv vakantie even volgehouden en uitgelegd dat hij zonder bandjes niet het water in mocht (was daar ook echt de regel) 10 minuten met een zeurend kind aan de kant gezeten wat hij wilde zwemmen en geen bandjes om. Uiteindelijk gaf hij zich over en mocht ik de bandjes om doen. Sinds dien geen problemen meer gehad en een heel actief kind in het water met de bandjes
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Hier gewoon simpele bandjes van Decathlon. Op advies van de juf van peuterz ...
Ja ik zie die strijd ook al voor me😂 aangezien mevrouw met alles al moeilijk is, zou dit ook wel weer een ramp zijn
2 jaar geleden
Hier in het (diepe) zwembad zowel gewone bandjes als een puddle jumper geprobeerd. Hoewel de puddle jumper nog wel wat ruim zat, kon ze hier beter in drijven. Ze vond het sowieso nog te spannend om helemaal los te drijven in het diepe water. Maar ik denk dat dat ook niet lukte, omdat ze nog wel voorover of achterover valt en dan niet meer rechtop komt. Met de gewone bandjes had ze wel meer bewegingsvrijheid dus dat zou wel een optie zijn bij spelen in ondiep water.