13 Reacties

5 jaar geleden

Wij gebruiken infacol voor elke voeding en Hero voor moeizame stoelgang en krampjes . Deze combinatie werkt hier voor ons goed . Af en toe nog wel krampjes maar daar ontkom je niet aan in de begin fase denk in .

5 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met de probiotica orthiflor start, maar wel met de probiotica Probactiol. Na 1,5 week merkten wij dat de krampjes flink minder waren geworden.

5 jaar geleden

Ja hier voor mijn dochter van 4 en baby gebruikt. Tevreden over! Mijn dochter van 4. Vindt de smaak alleen niets.

5 jaar geleden

Ik gebruik ook orthiflor start en de kleine heeft nauwelijks krampjes.

5 jaar geleden

Reactie op Cis87

Ik heb geen ervaring met de probiotica orthiflor start, maar wel met de pro ...
Deze gebruiken wij nu ook sinds een paar dagen. Begin langzaam het idee te krijgen dat hij minder last krijgt. Hopelijk houdt dat stand

5 jaar geleden

Ik gebruik probiotica kids van Vitalize. Zelfde, alleen ander merk. Al mee begonnen in de zwangerschap en direct vanaf de geboorte krijgt onze zoon het. Ook omdat ik door gbs antibiotica kreeg tijdens de bevalling. Hij heeft echt nauwelijks krampen. Heel tevreden kindje. Mijn andere kinderen waren drama qua krampen.

5 jaar geleden

Ik heb het gebruikt. Zelf ingenomen toen ze een week was, het idee is dat je het dan via borstvoeding doorgeeft. Maar mijn dochter heeft weinig last gehad van krampjes. Toen het op was werd het na mijn idee erger, dus gelijk een nieuwe pot gekocht.

5 jaar geleden

Orthiflor Start gebruikt laatste maand van de zwangerschap en nu de kleine iedere 3 dagen in een flesje gekolfde melk. Er staat wel op dagelijks te gebruiken, maar wij hebben het preventief. Ten minste, ik heb de indruk dat de kleine mega weinig krampen heeft en goed kan poepen tov andere verhalen hier op het forum en ervaring van mijn ouders.

5 jaar geleden

Hier werkt orthiflor start perfect. Duurde ongeveer anderhalve week voordat het ging werken

5 jaar geleden

Reactie op Marenne

Deze gebruiken wij nu ook sinds een paar dagen. Begin langzaam het idee te ...
Wij gebruiken ook probactiol het werkt best goed

5 jaar geleden

Wij gebruiken ook probactiol en ik moet zeggen dat onze dochter zelden last heeft van krampjes. (Ze heeft wel verborgen reflux dus dat is een andere uitdaging) maar geen krampjes dus ik ga ervanuit dat het werkt.

5 jaar geleden

Bedankt! We starten er morgen mee. :-)

5 jaar geleden

Ik gebruikte orthiflor start tijdens zwangerschap maar geef nu borstvoeding en vind het veel gedoe om toe te voegen aan gekolfde melk omdat hij de fles meestal niet (helemaal) wil dus geef nu probactriol wat ook lijkt te helpen, ook een druk goedkoper trouwens