13 Reacties
5 jaar geleden
Wij gebruiken infacol voor elke voeding en Hero voor moeizame stoelgang en krampjes . Deze combinatie werkt hier voor ons goed . Af en toe nog wel krampjes maar daar ontkom je niet aan in de begin fase denk in .
5 jaar geleden
Ja hier voor mijn dochter van 4 en baby gebruikt. Tevreden over! Mijn dochter van 4. Vindt de smaak alleen niets.
5 jaar geleden
Ik gebruik probiotica kids van Vitalize. Zelfde, alleen ander merk. Al mee begonnen in de zwangerschap en direct vanaf de geboorte krijgt onze zoon het. Ook omdat ik door gbs antibiotica kreeg tijdens de bevalling. Hij heeft echt nauwelijks krampen. Heel tevreden kindje. Mijn andere kinderen waren drama qua krampen.
5 jaar geleden
Orthiflor Start gebruikt laatste maand van de zwangerschap en nu de kleine iedere 3 dagen in een flesje gekolfde melk. Er staat wel op dagelijks te gebruiken, maar wij hebben het preventief. Ten minste, ik heb de indruk dat de kleine mega weinig krampen heeft en goed kan poepen tov andere verhalen hier op het forum en ervaring van mijn ouders.
5 jaar geleden
Hier werkt orthiflor start perfect. Duurde ongeveer anderhalve week voordat het ging werken
5 jaar geleden
Wij gebruiken ook probactiol en ik moet zeggen dat onze dochter zelden last heeft van krampjes. (Ze heeft wel verborgen reflux dus dat is een andere uitdaging) maar geen krampjes dus ik ga ervanuit dat het werkt.