Outfit of the day!👕

Sannecl92
9 maanden geleden
Volgen
Omdat ik het zelf heeel leuk vind om (online) te shoppen voor m'n baby en het ook heel leuk vind om te zien hoe andere baby's erbij liggen! Show hier dus je outfit of the day of gewoon het allerleukste setje van je baby!❤️
  • Rapporteren
Dit topic is gesloten
1014 reacties
lauradboeck
9 maanden geleden
Leuk topic ❤️ Full on zeeman outfits hier!
  • Rapporteren
Rasa
9 maanden geleden
Hier is mijn kleine jonge. Vandaag eerste dag kinderopvang 🥺
  • Rapporteren
Gnivar
9 maanden geleden
Opvangdag bij oma. Hii heeft genoten!
  • Rapporteren
Bitterballetje
9 maanden geleden
Reactie op LPF2020
😍
Het is dat ik 2 jongens heb, maar mocht ik ooit een meisje krijgen, ga ik los met die geweldige haarbandjes🤭 zo leuk!
  • Rapporteren
LPF2020
9 maanden geleden
Reactie op Bitterballetje
Het is dat ik 2 jongens heb, maar mocht ik ooit een meisje krijgen, ga ik los met die geweldige haarbandjes🤭 zo leuk!
Heb er 1 voor elke outfit 😂. Toen ik jarig was heb ik kleding voor de baby gevraagd en mijn vriendinnen zijn los gegaan 😂
  • Rapporteren
Sannecl92
9 maanden geleden
Reactie op LPF2020
😍
Zo lief😍 Bedenk me net dat ik bij mijn baby ook wel een haarbandje in mocht doen. Nu zie je niet echt of het een jongetje of meisje is..😑
  • Rapporteren
LPF2020
9 maanden geleden
Reactie op Sannecl92
Zo lief😍 Bedenk me net dat ik bij mijn baby ook wel een haarbandje in mocht doen. Nu zie je niet echt of het een jongetje of meisje is..😑
Bij R Rebels of Moms and Mini’s hebben ze echt super leuke haarbandjes😍
  • Rapporteren
Lizaem
9 maanden geleden
Reactie op Inge1992
Verliefd op dit pakje! ♥️
Ja leuk! Staat ook nog op mijn verlanglijstje
  • Rapporteren
milou2020
9 maanden geleden
Ik vind shirtjes met broekjes fantastisch en vooral van die mini Adidas pakjes bijvoorbeeld.. maar de dagelijks realiteit is toch meer boxpakjes. Die zitten heerlijk en fungeren gelijk als pyjamaatje. Scheelt weer omkleden!🤪 de boxpakjes van z8 zijn favoriet.
  • Rapporteren
Bitterballetje
9 maanden geleden
Reactie op LPF2020
Heb er 1 voor elke outfit 😂. Toen ik jarig was heb ik kleding voor de baby gevraagd en mijn vriendinnen zijn los gegaan 😂
Oooh, geweldig😍 dat zou ik dan inderdaad ook echt doen!
  • Rapporteren
LPF2020
9 maanden geleden
Reactie op milou2020
Ik vind shirtjes met broekjes fantastisch en vooral van die mini Adidas pakjes bijvoorbeeld.. maar de dagelijks realiteit is toch meer boxpakjes. Die zitten heerlijk en fungeren gelijk als pyjamaatje. Scheelt weer omkleden!🤪 de boxpakjes van z8 zijn favoriet.
Wat een knappe baby heb jij 😍😍😍
  • Rapporteren
Bitterballetje
9 maanden geleden
Hema kleding all the way 🤭🤗
  • Rapporteren