Outfit of the day!👕 - Deel 2

Roos | 24Baby
10 maanden geleden
Volgen
- Oorspronkelijk bericht van Sannecl92- Omdat ik het zelf heeel leuk vind om (online) te shoppen voor m'n baby en het ook heel leuk vind om te zien hoe andere baby's erbij liggen! Show hier dus je outfit of the day of gewoon het allerleukste setje van je baby!❤️ Dit is een vervolg op het topic: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/outfit-of-the-day-QeDmDP
Reageer
Typ hier je reactie
250 reacties
Colet
2 maanden geleden
Reactie op Danielle B
Fijne paasdagen🌞! Jumpsuit van de Hema
Ooh wat een mooie meid! Ze lijkt al zo groot op deze foto. Zeker als ik het vergelijk met mijn nog steeds half kale ventje haha
Hemarissa
2 maanden geleden
Papa aangekleed, maar ik zou het ook zomaar bij elkaar gesprokkeld kunnen hebben... Ben niet zo goed met fashion, maar hou van kleurtjes!!!
Danielle B
2 maanden geleden
Reactie op Colet
Ooh wat een mooie meid! Ze lijkt al zo groot op deze foto. Zeker als ik het vergelijk met mijn nog steeds half kale ventje haha
Veel mensen schatten haar ook al 2 🙈ze is vrij lang en met veel haar lijken ze gauw ouder. Maar ze kan nog maar net lopen en zegt nog maar paar verstaanbaar woordjes😅
Petra81
2 maanden geleden
Meisje met haar klompjes.🥰😍 Hoe geweldig zijn ze! Ze kan er mee "lopen" maar ze moet nog een beetje groeien..
Ellen3
één maand geleden
Olivia op de ‘wc’ (babyinzet badje) met haar nieuwe outfit 😍 Denk dat het tijd wordt voor een potje
Bloemetjesgordijn
één maand geleden
Reactie op Ellen3
Olivia op de ‘wc’ (babyinzet badje) met haar nieuwe outfit 😍 Denk dat het tijd wordt voor een potje
He bekend broekje van Next!😄
Lonny1990
één maand geleden
Reactie op Ellen3
Weer een Next outfitje. Natuurlijk wel met de Achterhoekse sokken van opa 😁
Geweldig leuk die sokjes hé🥰 onze kleine heeft ze ook en de slap ervan🤣
Sassiefras
één maand geleden
Reactie op Ellen3
Weer een Next outfitje. Natuurlijk wel met de Achterhoekse sokken van opa 😁
Mijn dochter wil die broek!❤️
Ellen3
één maand geleden
Reactie op Sassiefras
Mijn dochter wil die broek!❤️
Haha ja snap ik. Olivia heeft vandaag tegen iedereen gezegd: Kijk broek Nijntje 😍 Dit is hem: https://fhwt.app.link/EQiLHwtakqb 😉