Outfit of the day!👕 - Deel 2

Roos | 24Baby
3 maanden geleden
Volgen
- Oorspronkelijk bericht van Sannecl92- Omdat ik het zelf heeel leuk vind om (online) te shoppen voor m'n baby en het ook heel leuk vind om te zien hoe andere baby's erbij liggen! Show hier dus je outfit of the day of gewoon het allerleukste setje van je baby!❤️ Dit is een vervolg op het topic: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/outfit-of-the-day-QeDmDP
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
120 reacties
Lizaem
één maand geleden
Met zijn nieuwe winterjas, nog een beetje groot, maar dat komt wel goed
  • Rapporteren
Marielleolthof
één maand geleden
Het is tegenwoordig zo lastig een foto te maken waarop hij niet beweegt en duidelijk in beeld is😅 jasje van de zara al als kraamcadeau gekregen
  • Rapporteren
MamavanNoaLynn
één maand geleden
Reactie op Marielleolthof
Het is tegenwoordig zo lastig een foto te maken waarop hij niet beweegt en duidelijk in beeld is😅 jasje van de zara al als kraamcadeau gekregen
Super stoer🥰
  • Rapporteren
KnR
één maand geleden
Reactie op Marielleolthof
Ik snap je! Wil echt niet stil staan haha. Vandaag 11 maanden dus mooiste setje weer uit de kast. Broek van hema en shirtje van dirkje
  • Rapporteren
Inge1992
één maand geleden
Reactie op KnR
Ik snap je! Wil echt niet stil staan haha. Vandaag 11 maanden dus mooiste setje weer uit de kast. Broek van hema en shirtje van dirkje
Aahh nog een 17 november schatje 🥰
  • Rapporteren
Danielle B
één maand geleden
Tja vader die dochter meeneemt de boerderij op. En ze vind het ook nog super leuk😅 maar super fijn pakje van ielm softgel overal waterdicht en warm en geen knieën van broeken vies en kapot
  • Rapporteren
LFM96
één maand geleden
Ze past het jasje maat 68(!) nog gewoon. 😍
  • Rapporteren
LFM96
één maand geleden
Reactie op Sassiefras
Hebben jullie al een verjaardagsoutfit gekocht voor de kleine? Ben heel benieuwd welke!😊
Ik heb dit setje bij Shein vandaan. Gaat ze ook dragen op haar verjaardag zelf. ☺️
  • Rapporteren
MariskaaO
één maand geleden
Babystyling broekje shirtje van patpat en natuurlijk de slab van kruidvat🤣
  • Rapporteren
Steffiek
één maand geleden
Reactie op Inge1992
Wanneer je kind veel te blij kijkt als je dit lelijke ding uit de schappen trekt, dan kun je niet weigeren toch? 🤭 Gelukkig is het maar een pyjama 😜
Haha die hebben wij ook! En ze hadden er nog een liggen van Sesamstraat ook gelijk meegenomen 🤣
  • Rapporteren
MariskaaO
één maand geleden
Prinsesje🥰 zo gek op dit setje🥰
  • Rapporteren
Petra81
één maand geleden
Mijn pompoentje....🥰🥰🥰🎃🎃🎃
  • Rapporteren
Miertje08
één maand geleden
Reactie op Petra81
Mijn pompoentje....🥰🥰🥰🎃🎃🎃
Ohhhh wat schattig!
  • Rapporteren
Denise-1988-
één maand geleden
Hoe heet het topic met verjaardagsfoto's ik kan het namelijk niet vinden?
  • Rapporteren