Outfit of the day!👕 - Deel 2

Roos | 24Baby
9 maanden geleden
Volgen
- Oorspronkelijk bericht van Sannecl92- Omdat ik het zelf heeel leuk vind om (online) te shoppen voor m'n baby en het ook heel leuk vind om te zien hoe andere baby's erbij liggen! Show hier dus je outfit of the day of gewoon het allerleukste setje van je baby!❤️ Dit is een vervolg op het topic: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/outfit-of-the-day-QeDmDP
Reageer
Typ hier je reactie
226 reacties
Umm.A
4 maanden geleden
Reactie op Colet
Zijn er al kindjes die maat 86 dragen? Ik vind het verschil tussen 80 en 86 zo groot. Lijkt in elk geval groter dan bij de eerdere overgangen. 80 begint echt wel strak of kort te worden maar 86 is wel echt nog heel groot. Is dit herkenbaar voor andere?
Ik vond die overgang echt awkward. Z'n kleding was of veel te klein of te groot. Hij zit nu in 86 soms 92. Tegenwoordig zit wel alles los bij de buik, iemand een tip voor broeken?
Miertje08
4 maanden geleden
Reactie op Hemarissa
Hihi ja klopt, meteen in de lockdown mochten alle kerst gaan afprijzen naar 70% korting.. kon ik het toch niet laten 😝
Had hem ook gezien vond hem heel leuk maar had al wat anders - van de hema😅) en ze heeft ap zoveel. Overigens om even op de discussie in te haken ik heb dat probleem met maten ook alleen dan met 74 naar 80... Vaak 80 nog veel te groot en 74 te klein... 🙈
Colet
4 maanden geleden
Reactie op Umm.A
Ik vond die overgang echt awkward. Z'n kleding was of veel te klein of te groot. Hij zit nu in 86 soms 92. Tegenwoordig zit wel alles los bij de buik, iemand een tip voor broeken?
Ik ben heel blij met de broeken van HEMA en Wibra daar zit ook knoopschaten elastiek in de band dus al redelijk makkelijk strakker gemaakt worden.
Petra81
4 maanden geleden
Maat 74 tot 92 heeft ze in de kasten. Ik vind wel dat de grote van de maten heel erg af kan wijken. Ene 80 is goed andere keer heb ik maat 92!! Wat "past"...😕
Umm.A
4 maanden geleden
Reactie op Colet
Ik ben heel blij met de broeken van HEMA en Wibra daar zit ook knoopschaten elastiek in de band dus al redelijk makkelijk strakker gemaakt worden.
Thanks! Ik ga die van HEMA is proberen
Bloemetjesgordijn
4 maanden geleden
Reactie op Colet
H&M heeft ook broeken met verstelbare elastieken erin
lunaapple
4 maanden geleden
Hebben jullie ook dat de bovenkleding en onderkleding maat verschillen? Ik zie hier juist veel die de broekjes een maat groter moeten. Ons meisje heeft blijkbaar korte beentjes. Met broeken soms nog in 68, maar meeste in 74. Met truien meeste in 80, sommige al 86 (soms ook nog 74 hoor) Ik vond die ribleggings van hema heel fijn, alleen die slijten heel snel bij het kruipen. Hebben jullie dat ook? Ze kruipt er 1 of 2 dagen op en ze zijn al door.
Lonny1990
4 maanden geleden
Reactie op Denise-1988-
Wat doen jullie eronder? Ik deed eerst zijn jasje maar hij zweette zich rot🤣
Wij doen er niks onder alleen gewonen kleren en als het echt heel koud is een vestje
Lonny1990
4 maanden geleden
Reactie op Umm.A
Schattig! Hoe zit het met de maatvoering?
Valt geloof ik wel op maat,,, oudste zit in maat 98 en heb 104 voor hem besteld maar hij kan er nog lekker in groeien☺️
Banaan
4 maanden geleden
Reactie op lunaapple
Hebben jullie ook dat de bovenkleding en onderkleding maat verschillen? Ik zie hier juist veel die de broekjes een maat groter moeten. Ons meisje heeft blijkbaar korte beentjes. Met broeken soms nog in 68, maar meeste in 74. Met truien meeste in 80, sommige al 86 (soms ook nog 74 hoor) Ik vond die ribleggings van hema heel fijn, alleen die slijten heel snel bij het kruipen. Hebben jullie dat ook? Ze kruipt er 1 of 2 dagen op en ze zijn al door.
Liam heeft bovenkleding maat 86 en broekjes 92 het ligt wel aan het merk maar meestal is het 92.
Bloemetjesgordijn
4 maanden geleden
Reactie op Denise-1988-
Wat doen jullie eronder? Ik deed eerst zijn jasje maar hij zweette zich rot🤣
Hier had ze alleen een broek en een trui eronder. Het was niet heel koud, er stond alleen veel wind dus dan is dat pak ideaal