50 Reacties
2 jaar geleden
Volg even zat er ook al over na te denken om 1 aan te schaffen, ze slaapt hier nu sinds een paar maanden bij mij in bed omdat ze niks meer wil weten van haar ledikant.
2 jaar geleden
Reactie op Den1993
Bij ons hetzelfde probleem! Ons peuterbed komt morgen binnen. Ik ben benieu ...
Dan hoor ik graag hoe het is gegaan, twijfel steeds nog maar wie werkt het
2 jaar geleden
Reactie op Sandralivv
Dan hoor ik graag hoe het is gegaan, twijfel steeds nog maar wie werkt het
Ja begrijp ik, ik zal het laten weten! Ik laat het ledikantje nog wel even 1 weekje staan in de hoop dat ie word verkocht voordat het peuterbed in elkaar word gezet. En dan kunnen we lekker in het weekend ermee beginnen. Ben ook erg benieuwd 🤞
2 jaar geleden
Wij hebben dit weekend een eenpersoonsbed voor ons zoontje gekocht. Nog niet neergezet. Als hij 2 wordt eind oktober, krijgt hij een zusje. We willen langzaamaan nu al gaan oefenen, zodat wellicht het ledikant dan naar de baby kan. We willen het ledikant ook nog tijdelijk op zijn kamer erbij zetten voor als hij er nog niet aan toe blijkt te zijn. We hebben nog een reserve ledikant voor de baby. Ik verwacht eigenlijk dat hij zijn nieuwe bed heel fijn gaat vinden.
2 jaar geleden
Senna heeft peuter bed en ledikant zonder hek op d'r kamer, ze mag elke avond kiezen waar ze wilt slapen. Na een tijdje halen we de ledikant weg. Eerst koos ze nog voor ledikant maar ligt nu al 2 week in d'r grote bed... Behalve vanavond 🤣 keus viel op t ledikant
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Goed topic! Wij twijfelen er ook al even over. Hebben juist het idee dat ze ...
Ja dat idee hebben wij ook. Ze wordt toch wel te groot en stoot haar hoofd tegen de spijlen met draaien. Maar ze slaapt nog wel oke. Ben zo bang dat we 100x terug de kamer in kunnen lopen omdat mevrouw het spelen in de kamer leuker vind dan.😂
2 jaar geleden
Wij hebben toen onze oudste ongeveer deze leeftijd was hem over gedaan in een peuterbed, sliep ineens veel beter. We hadden beide bedjes staan en eerst de middagen geoefend. Na 2 dagen wou hij perse snachts ook in zijn peuterbed. Komend weekend gaan we dat bij onze dochter ook proberen, ben benieuwd.
2 jaar geleden
Dit zag ik laatst op insta bij Slaaptipsvoorbabys.
Hier ook een meisje dat heel wild slaapt 🤣. Soms denk ik dat ze haar hele bed afbreekt maar ze slaapt rustig verder. Daarom ben ik ook een beetje bang dat ze in een groter bed juist nog meet gaat rollen.
Waar doe je goed aan he...
2 jaar geleden
Wij gaan begin 2023 verhuizen en dan krijgt otis zn grote jongens kamer met een peuterbed of 1 persoonsbed. Hij slaapt nu nog prima in zn ledikant, maar wil wel voorkomen dat ie eruit probeert te klimmen. Dus hopelijk redden we het hier nog even met het ledikant. Ben wel benieuwd hoe het bij jullie gaat
2 jaar geleden
Mijn zoontje wilde nooit in zijn ledikant slapen, was echt drama. Dus toen hij 1 jaar was overgestapt naar een eenpersoonsbed, wel een grond bed zodat hij er niet kan uitvallen😊 sindsdien gaat het top! Als hij klaar is met slapen kan hij er zelf uit en roept dan bij het traphekje, voor de rest gaat hij niet uit bed gelukkig 🤭 heel soms vroeg in de ochtend om nog bij ons tussenin te slapen🥰
2 jaar geleden
Wij hebben vorige week de peuterkamer van Pelle afgemaakt. Afgelopen zaterdag avond voor het eerst laten kiezen. Maar hij wilde in zijn oude vertrouwde bedje. Dag daarna weer laten kiezen zelfde verhaal. Toen bedachten we wachten tot na donderdag (dan gaat hij voor het eerst logeren bij oma) en daarna verhuizen we het ledikant naar zij nieuwe kamer om daar eerst aan te wennen. Maar vanavond begon hij 15 minuten na het naar bed brengen te huilen. Dus mijn partner naar hem toe en gaf hij heel duidelijk aan "andere bed" dus hem toch in zijn nieuwe bed gelegd en daar ligt hij nu gewoon heerlijk te slapen. Zo trots! Kleine kindjes worden veel te snel groot!