50 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Melissq93
Wij krijgen als het goed is in januari de sleutel van ons nieuwbouwhuis. Da ...
Ik heb juist laatst een artikel gelezen dat je niet moet wisselen als je net verhuisd bent omdat dat al een hele grote verandering is. Dus misschien proberen al voor de verhuizing een groot bed te proberen. Wij gaan binnenkort ook een groot bed proberen omdat we wellicht nog gaan verhuizen plus baby 2 is op komst en ik wil niet dat alle veranderingen te dicht op elkaar zitten.
2 jaar geleden
Reactie op pcat11
Ik heb juist laatst een artikel gelezen dat je niet moet wisselen als je ne ...
Wij gaan geen "groot bed" meer hier laten bezorgen, neerzetten en dan straks weer afbreken en verhuizen. Eerder het ledikant nog in t nieuwe huis neerzetten. Maar wie niet waagt... 😉 hij is dan 2,5jr, die leeftijd raden ze eigenlijk ook pas aan voor een overstap, maar heel eerlijk.. ik volg meer t kind dan de regels 🙈 in t ergste geval hebben we nog wat extra slapeloze nachten 😅
2 jaar geleden
Reactie op Sandralivv
Dan hoor ik graag hoe het is gegaan, twijfel steeds nog maar wie werkt het
Nou meneer heeft doorgeslapen tot 6.15!! Ben benieuwd hoe het tussen de middag gaat. En de rest van de nachten! Hij kwam wel onder z'n lakens vandaan maar het was warm dus helemaal prima!
2 jaar geleden
Reactie op Den1993
Nou meneer heeft doorgeslapen tot 6.15!! Ben benieuwd hoe het tussen de mid ...
Overwegen dus waard
2 jaar geleden
Reactie op Den1993
Ja denk het wel! En als het komende nachten of overdag lastig is denk ik ac ...
Ja mijn dochter heeft ook een hekel aan alles waar ze in vast zit
2 jaar geleden
Hier slaapt Pelle inmiddels op eigen aangeven (2 dagen nadat zijn kamer klaar was) in zijn nieuwe kamer en peuterbed. En sinds dien kunnen we in de ochtend ook weer slapen tot 7 uur half 8 in plaats van 6 uur. Als hij wakker is roept hij ons dan maken we de lamp aan vermaakt hij zich prima met al het speelgoed op zijn kamer. Kunnen papa en mama lekker rustig wakker worden. Win-win situatie!
2 jaar geleden
Even een vraagje. Als jullie kindje in de peuterbed ligt hebben jullie dan een deken er overheen
2 jaar geleden
Reactie op Baby Girl Nov
Even een vraagje. Als jullie kindje in de peuterbed ligt hebben jullie dan ...
Pelle ligt nu nog in een hele dunnen slaapzak, maar dat willen we wel gaan stoppen. Maar alles even stap voor stap laten wennen. Ik heb inderdaad gewoon een peuterdekbed en overtrek setjes.
2 jaar geleden
Reactie op Carly90
Ik twijfel nu ook steeds meer. Hij probeert eruit te klimmen en slaapt onru ...
Gewoon proberen! Wij zijn er super blij mee hoe het gaat! Wij hebben bij petit amelie een peuterbed gekocht, ziet er leuk uit op internet maar ik vind de kwaliteit niet echt zoals ik verwacht had maar goed.. ik ga er niet zelf bij liggen 😅.
2 jaar geleden
Onze dochter is vanuit haar wieg naar haar grote bed gegaan. Dat is een bed dat je kunt ombouwen naar een peuterbed van 70x140. Ze heeft nooit moelijk gedaan en vond het prima. Ze heeft nog wel de hekken tot aan boven toe. Dit omdat ze alle hoeken van het bed verkend snachts :)
2 jaar geleden
Hier vanaf morgen op het stapelbed bij grote broer, hij klimt tegenwoordig uit zijn bedje dus echt aan toe
2 jaar geleden
Ons meisje ligt sinds een week in het grote bed. S avonds gaat het wel redelijk goed. 1x terug en dan valt ze vaak in slaap. Vanavond ging het minder. Ik was al keer terug bij haar geweest en dacht, laat haar dan maar eventjes huilen. Ze werd stil, dus dat is goed gegaan. Zie ik net door een kiertje dat het licht aan (gedaan) is. Ligt ze vlak achter de deur🙈